X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تولیدات تابستانی مرکز پویانمایی صبا

فصل جدید «شکرستان»، «جعبه جورواجور»، «محله سبزیجات»، «قصه‌های ریرا»، «مثل نامه»، «معما‌های فرید»، «جنگل فندق»، «موزه»، «نقاش کوچولو»، «رعنا دختر دهقان»، «پند پارسی»، «قلعه ماهیان» و «فرآیند» از جمله برنامه‌هایی هستند که به همت مرکز پویانمایی صبا برای پخش از شبکه‌های سیما در روز‌های بلند و گرم تابستان، تهیه و تولید شده اند.

محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا در این باره گفت: تمام تلاش این مرکز تولید مجموعه‌هایی است که با ارائه کیفیت و محتوای غنی و جذاب بتواند رضایت مخاطبان و جامعه هدف خود را جلب کند.

وی تاکید کرد: تابستان امسال هنرمندان پویانمایی کشور در قالب ۱۳ مجموعه حدود ۵۳ ساعت (۳۲۰۰ دقیقه) پویانمایی آماده کردند که در تابستان امسال پخش می‌شود.

لیوانی خاطرنشان کرد: تولیدات پویانمایی در قالب مجموعه‌هایی برای خردسالان تولید می‌شود البته بخشی هم مربوط به مخاطب عام است. بیش‌تر تولیدات این مرکز از شبکه پویا، نهال و امید پخش می‌شود و برخی شبکه‌های سیما هم بخش‌هایی از برنامه‌های خود را به تولیدات مرکز صبا اختصاص می‌دهند.

رئیس مرکز پویانمایی صبا ادامه داد: تابستان امسال یکی دو تا از مجموعه‌های پویانمایی مثل «نقاش کوچولو» که شش فصل آن به روی آنتن رفته تمام می‌شود و به جای آن مجموعه جدید «قلعه ماهیان» تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی افزود: از مجموعه‌های شاخص «مثل نامه»، سری جدید «شکرستان»، «رعنا دختر دهقان»، «فرآیند»، «معما‌های فرید»، «محله سبزیجات» و «موزه ۵» که با تکنیک استاپ موشن تهیه شده است در تابستان امسال پخش می‌شود و در سری جدید خود، قصه‌های جدید را نقل می‌کنند.

لیوانی ادامه داد: ساخت مجموعه‌های جدید با توجه به استقبال و بازخورد مخاطبان ساخته می‌شود.

وی تاکید کرد: در حوزه کودک و نوجوان ما درگیر جنگ شناختی هستیم و تهاجم فرهنگی یک امر قطعی بوده که تمرکز اصلی آن روی سبک زندگی ما ست و عمده نیاز ما در حوزه خردسال و کودک، تقویت حوزه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *