X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پوشش مراسم شیرخوارگان حسینی از امواج رادیو

شبکه‌های مختلف رادیویی می‌کوشند تا با پوشش همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور این رویداد آیینی و انسانی بزرگ را لحظه به لحظه در ویژه برنامه‌های خود انعکاس دهند. رادیو تهران از حرم عبدالعظیم حسنی (ع) همزمان با اولین جمعه ماه محرم، شبکه رادیویی تهران با استقرار واحد سیار خود در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) را ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم حضور مخاطبان می‌کند. برنامه شیرخوارگان حسینی کاری از گروه تاریخ و معارف رادیو تهران است، مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبر‌های رادیو تهران قرار می‌گیرند. 

رادیو جوان در روز سوم محرم از ساعت ۹ صبح ویژه برنامه همایش شیرخوارگان حسینی را روی آنتن زنده این شبکه خواهد برد. این برنامه به صورت زنده از مصلی امام خمینی (ره) به پوشش این مراسم خواهد پرداخت. رادیو ایران و «شش ماهه بالا بلند» رادیو ایران نیز این رویداد آیینی را در ویژه برنامه «شش ماهه بلند بالا»، انعکاس می‌دهد. این برنامه با هدف گرامیداشت مقام حضرت علی اصغر (ع) با موضوع تربیت اسلامی ضامن تداوم نسل حسینی است، روی آنتن رادیو ایران می‌رود. «شش ماهه بلند بالا» کوشش رسانه‌ای است برای بیان عظمت قیام عاشورای حسینی، صبر را در کنار سایر فضیلت‌های حسینی از جمله بندگی خالصانه‌ی خداوند با حضور حجت الاسلام مسلم داودنژاد تفسیر می‌کند. این برنامه جمعه ۳۰ تیر ساعت ۹ از رادیو ایران پخش می‌شود.

رادیو صبا و «شکوفه سیب» ویژه‌برنامه «شکوفه سیب» در بخش‌های مختلف در قالب گزارش به پوشش خبری مراسم شیرخوارگان در استان‌های مختلف می‌پردازد، این برنامه روز جمعه ساعت ۱۰ صبح شنیده می‌شود. سایر شبکه‌های رادیویی رادیو قرآن با اعزام گزارشگر طاهره سادات شاهچراغ، از ساعت هشت و نیم صبح در مصلی بزرگ امام خمینی (ه) به پوشش این برنامه می‌پردازد. رادیو پیام نیز با اعزام گزارشگر این مراسم را پوشش می‌دهد. رادیو گفتگو در فواصل پخش مناسبتی به این موضوع می‌پردازند. رادیو معارف نیز داخل برنامه حسینیه به صورت گزارش این برنامه را منعکس می‌کند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *