X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

حسینیه معلی؛ بیرقی به نقش همه‌ی سنت‌های اصیل ایران

دکور زیبا و چشم نواز، تداعی گر حسینیه‌ای با دقت به تمام جزئیات اولین چیزی است که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. حضور مردم از سراسر کشور به عنوان مستمع فضای احساسیو با شکوه حسینیه معلی را دوچندان می‌کند.

امسال در حسینیه معلی شاهد حضور مردم و هیئات با سنت‌های عزاداری اصیل و پر محتوا و مملو از شکوه و ابهت هستیم. عزاداری‌های سنتی، علاوه بر محتوای غنی و شور حسینی، یادآور راه و رسمی‌ست برای زندگی با عزت همچون حسین بن علی (ع).

 

 

 

معلی؛ بیرقی به نقش همه‌ی سنت‌های اصیل ایران

مداحی، تعزیه خوانی، دمام زنی و دیگر آیین‌ها و مناسک به زیبایی هر چه تمام‌تر با کوچکترین جزئیات در معلی به تصویر کشیده می‌شود تا مبادا گذر زمان، این آیین‌های با شکوه را زیر گرد کهنگی مستتر کند.

معلی؛ بیرقی به نقش همه‌ی سنت‌های اصیل ایران

حس و حال حسینیه معلی را از اشک‌های جاری شده تماشاچیان، از بغض میان صدای ذاکرین معلی، از حزن و در عین حال عظمت حسینیه معلی می‌توان فهمید.

معلی؛ بیرقی به نقش همه‌ی سنت‌های اصیل ایران

میثم مطیعی، سید مجید بنی فاطمه، مهدی رسولی و رضا هلالی چهار ذاکری هستند که در این فصل از حسینیه معلی در کنار نجم الدین شریعتی حضور دارند. تهیه کنندگی حسینیه معلی را سعید ستودگان بر عهده دارد و حسینیه معلی را به لطف حضرت صدیقه طاهره تا شام غریبان روانه آنتن شبکه سه خواهد کرد.

معلی؛ بیرقی به نقش همه‌ی سنت‌های اصیل ایران

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *