X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» برنامه‌ای دلی است

سید محمد رضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم با حضور در حسینیه استودیویی از ضبط برنامه محرمی «با حسین (ع) حرف بزن» بازدید کرد.

خوشرو در این بازدید عنوان کرد: برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» یک برنامه تولیدی و یک درس و زندگی است. همه افرادی که دعوت می‌شوند تا از حسین بگویند کسانی هستند که نه از طرف ما بلکه از طرف کسی دعوت شده اند تا دلدادگی خودشان را با امام حسین (ع) به زبان بیاورند تا دلی را مرهم و دلی را بلرزانند.

به گفته وی، برنامه با حسین برنامه‌ای دلی است و اغلب از اقشار مختلف دعوت می‌شوند تا هر فردی به زبان خودش، حسین علیه السلام را تعریف کند. خوشحالیم که ۹ فصل از این برنامه از شبکه نسیم به روی آنتن رفته است تا در دهه سوگواری سالار شهیدان از قاب تلویزیون عطر دلدادگی را به نمایش گذاشته باشیم

تهیه کننده این برنامه نیز مطرح کرد: هر شب چند مهمان از اقشار مختلف جامعه حضور خواهند داشت و از درددل و واگویه‌های درونی‌شان با حضرت سیدالشهداء علیه‌السّلام خواهند گفت. در همین راستا، طراحی فرم و صحنه این فصل کاملاً در خدمت محتوا و حول محور ریل اصلی برنامه یعنی انتخاب صورت گرفته است. 

مجموعه ۴۰ قسمتی «با حسین (ع) حرف بزن» بر بستر چهار دهه طراحی شده و با تکیه بر فضای بصری و احساسی قبل از شهادت حضرت، ظهر شهادت و هنگامه نبرد، شام غریبان و ادامه قیام حسینی تاکنون پیش خواهد رفت.

فصل جدید این برنامه به تهیه‌کنندگی امیربهراد رحمانی و محمدحسین تقوایی هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *