X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

از عکس‌العمل ضعیف «مجمع ناشران انقلاب اسلامی» تا برخورد قاطع و هوشمندانه برخی ناشران انقلابی! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: در پی تخلف کارکنان اپلیکیشن طاقچه برخی از ناشران از قطع همکاری با این پلتفرم خبر داده اند.

به گزارش سینماپرس، بعد از دیجی‌کالا کارکنان طاقچه هم کشف حجاب کردند تا از مارکتینگ نوین عقب نماینند؛ یعنی وقتی فروش افت کرد، عکس بی‌حجاب کارمندات رو منتشر کن تا حکومت مجبور شه پلمب کنه…خبرش که پیچید جریمه‌ای کمتر از هزینه تبلیغات پرداخت کن و پس از آن به به‌عنوان قهرمان ادامه بده!

اما حالا با هوشمندی برخی ناشران دولتی ظاهراً قرار است اتفاق جور دیگری رقم بخورد و فرجام کارکنان اپلیکیشن «طاقچه» سرمشقی برای دیگران شوند.

از این جهت برخی ناشران از جمله انتشارات آستان قدس رضوی و نشر شهید کاظمی از ادامه فروش کتاب‌هایشان در این پلتفرم امتناع کردند.

مدیر عامل «به‌نشر»، طی نامه‌ای به تاریخ سوم مردادماه، به مدیرعامل این اپلیکیشن اعلام کرده است که این انتشارات به همکاری خود با آن شرکت پایان می‌دهد.

در این نامه، حسین سعیدی، مدیرعامل «به‌نشر» (انتشارات آستان قدس رضوی)، با اشاره به همکاری ۷ساله این انتشارات با فروشگاه مجازی «طاقچه» و نشر بیش از ۶۰۰ کتاب از طریق این اپلیکیشن، خطاب به امیرحسین لطیفی، مدیرعامل «طاقچه»، نوشته است:

علی‌رغم همکاری مطلوب در طی این سال‌ها، اخیرا، تصویری از کارکنان طاقچه منتشر شده است که در آن عکس، متأسفانه، اکثر خانم‌های حاضر بدون حجاب هستند. لذا، ضمن ابراز تأسف و تأثر از این اقدام، به‌دلیل عدم پایبندی به قوانین و مقررات مدنی و شرعی توسط کارکنان طاقچه، پایان هرگونه همکاری تجاری و فرهنگی به‌نشر با این اپلیکیشن را از این تاریخ اعلام می‌نمایم.

اقدام ناشرین در پی انتشار عکس بی حجاب کارکنان طاقچه

اقدام ناشرین در پی انتشار عکس بی حجاب کارکنان طاقچه

ناشران دیگری چون «تمدن نوین اسلامی»، «ستاره‌ها»، «راه‌یار»، «خط مقدم» و «شهید هادی» «ایمان ماندگار» از این رفتار طاقچه اعلام انزجار و قطع همکاری خود را اعلام کرده‌اند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *