X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

فرزاد جمشیدی با ویژه برنامه «ایام» به شبکه دو می‌آید

برنامه «ایام» با محوریت پرداختن به واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی و موضوعاتی همچون «تاسوعایی حضرت عباس (ع) و واقعه کربلا» در روز تاسوعا و «عاشورا و شام غریبان» در روز عاشورا و شب شام غریبان، میزبان کارشناسان مذهبی همچون حجت‌الاسلام میرهاشم حسینی، آیت الله سیدمحمد قائم مقامی، حجت‌الاسلام مهدی طباخیان و مهمانانی همچون احمد بابایی (شاعر)، کربلایی علی پورکاوه (مداح) و… خواهد بود.

همچنین در بخش‌هایی از برنامه، مهمانانی از کشور‌های مختلف جهان حضور خواهند داشت تا درخصوص چگونگی شناخت امام حسین (ع) در کشورشان و انواع عزاداری در ایام حزن و اندوه شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) مطالبی را عنوان کنند.

ویژه برنامه «ایام» کاری از گروه اجتماعی و اقتصاد شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، کارگردانی علیرضا کاردان امین، اجرای فرزاد جمشیدی و نویسندگی محمدحسین کاردان امین است که پنجشنبه ۵ مرداد همزمان با تاسوعای حسینی، ساعات ۹ صبح، ۱۳:۳۰، ۱۷:۲۰، ۱۹:۵۰ و ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

این برنامه جمعه ۶ مرداد به مناسبت عاشورای حسینی و شام غریبان، ساعات ۹ صبح، ۱۳:۳۰، ۱۶:۱۵، ۱۹:۵۰ و ۲۲:۳۰ به صورت زنده مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *