X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«حوالی حرم» و «هیئت حضرت علی اکبر (ع)» ویژه برنامه رادیو جوان در کربلای معلی

علیرضا محمدنیا مدیر گروه تاریخ و معارف در خصوص این ویژه برنامه رادیویی عنوان کرد: در برنامه «هیئت حضرت علی اکبر» یک بخشی داریم که تحت عنوان «نائب الزیاره» است و پیامک و تلفن‌های شنوندگان عزیز رادیو جوان را پخش خواهیم کرد و از آنجا نائب الزیاره مخاطبین رادیو جوان خواهیم بود.

وی در ادامه اشاره کرد: این برنامه بخش‌های مختلفی دارد. از جمله؛ با مداحان و کارشناسان آستان مقدس به گفتگو خواهد پرداخت. ویژه برنامه «هیئت حضرت علی اکبر» در صبح روز تاسوعا و عاشورا حسینی از ساعت ۹:۰۰ الی ۹:۳۰ و همچنین در بعدازظهر تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روانه آنتن رادیو جوان خواهد شد.

مدیر گروه تاریخ و معارف شبکه درباره ویژه برنامه «حوالی حرم» عنوان کرد: این ویژه برنامه به گفتگو با زائرین ایرانی و خارجی حرم امام حسین (ع) خواهد پرداخت.

وی در ادامه اضافه کرد: بین‌الحرمین غرق در حزن و اندوه است؛ حزنی که هر چه به ظهر عاشورا نزدیک‌تر می‌شویم، دل‌ها را منقلب می‌کند و این ویژه برنامه جویای حس و حال زائرین ایرانی و خارجی می‌شود و برای مخاطبین بازگو خواهد شد.

«حوالی حرم» به تهیه کنندگی محمد جوادی نژاد و با اجرای فاطمه عباسی، مجید عسگری و تحویلدار و همچنین با همکاری امیرحامد حاتمی و خاتونی، به صورت زنده، ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۱:۰۰ از استودیوی حبیب در کربلای معلی روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *