X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

همکاری جایزه «عکس ۵» با «خانه هنرمندان» برای روز ملی سینما – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره بین‌المللی جایزه «عکس ۵» گفت: یکی از بخش‌های مهم جشنواره بین‌المللی «عکس ۵» که هر سال برگزار می‌شود نشست‌ها و مراسم مختلف در روز ملی سینما است که در دوره‌های قبل در سینما تک موزه هنرهای معاصر برگزار شده است.

دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» در ادامه بیان کرد: هر سال این مراسم و نشست‌ها با رویکردهای مختلف به مدت یک هفته برگزار می‌شود به عنوان مثال دو دوره قبلی با رویکرد «یک هفته با سینمای عباس کیارستمی» و «تاثیر عکاسان برتر جهان» برگزار شد که موضوع امسال یک هفته با «تاثیر سینمای یاساجیرو اوزو مطرح‌ترین کارگردان ژاپن و جهان بر قاب و کادربندی در موج نو سینمای ایران» به همراه نشست نقد و بررسی است.

وی افزود: خوشبختانه محمد مهدی عسگرپور مدیر عامل و کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی خانه هنرمندان ایران از این همکاری استقبال کردند و اقدامات لازم صورت گرفت که افتتاحیه این مراسم ۲۱ شهریور است و به زودی اسامی و موضوع نشست‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده قرار است امسال این مراسم در سالن شهناز خانه هنرمندان با حضور و همکاری گالری لانژ دیان برگزار شود.

عوامل جشنواره عبارتند از: لیلی گلستان شورای سیاست گذاری، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاست‌گذاری، بهداد نجفی اسدالهی شورای سیاست گذاری، علیرضا شادی زاده شورای سیاست گذاری، زهره حسنی مشاور هنری و طراح گرافیک، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *