X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تلاش «صندوق اعتباری هنر» در «دولت سیزدهم» خدمت گسترده، عادلانه و فراگیر به هنرمندان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر از تأسیس نخستین مرکز خدمات مشاوره و کارآفرینی کسب و کارهای فرهنگی و هنری، در صندوق اعتباری هنر خبر داد

به گزارش سینماپرس، سید مجید پوراحمدی با تشریح جزئیات تأسیس و در ادامه راه اندازی نخستین مرکز خدمات مشاوره و کارآفرینی با نام «مسیر اقتصاد هنر (ماه)»، اظهار کرد: در راستای توانمند سازی هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در حوزه اقتصاد خلاق و رشد کسب و کار هنری، این مرکز مشاوره راه اندازی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه سخنان خود همچنین از ارائه خدمات متنوع به زودی به هنرمندان و فعالان فرهنگی خبر داد و افزود: مشاوره در حوزه کسب و کارهای فرهنگی هنری، شتاب دهی کسب وکارها و استارت آپ ها، تورهای انتقال تجربه بخشی از خدمات قابل ارائه «مرکزمشاوره ماه» خواهد بود.

پوراحمدی در ادامه به نحوه ارائه خدمات مشاوره‌ای حضوری، برخط و بسته‌های غیر متصل اشاره کرد و گفت: ایجاد بسترهای مجازی خدمات مرکز مشاوره از اولویت‌های این مرکز است.

وی همچنین از تارنمای جامع کسب و کارهای هنری (آرت فریلنسر) به عنوان نخستین بستر جامع تعاملی کسب و کار هنری، نشان سبز به عنوان گواهی صلاحیت کسب و کار هنری در بستر دیجیتال به عنوان بخشی ازاین خدمات نام برد.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر همچنین با اشاره به نگاه ملی و توجه به توسعه متوازن خدمات از سوی صندوق اعتباری هنر خاطر نشان کرد: تلاش صندوق اعتباری هنر در این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم، خدمت گسترده، عادلانه و فراگیر به هنرمندان و فعالان فرهنگی در سراسر کشور است.

پوراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود، همکاری با هنرمندان و مشاوران اقتصادی طراز اول در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، گستره جغرافیایی خدمات، استفاده از فناوری‌های نوین و ساختار چابک را بخشی از ویژگی‌های مرکز مشاوره صندوق اعتباری هنر عنوان کرد.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر همچنین به هم افزایی معاونت‌ها و شرکت‌های تابعه صندوق هنر در عرصه ارائه خدمات اشاره و ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده شاهد افتتاح رسمی این مرکز در صندوق اعتباری هنر باشیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *