X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

استاد منوچهری هنرمند رادیویی تمام عیار بود

صدای ماندگار دوبله و استوانه بی بدیل نمایش‌های رادیویی زنده یاد استاد حمید منوچهری جمعه ۱۳ مرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور جمعی از دوستداران ایشان و اهالی فرهنگ و هنر، در محل ارگ تاریخی رادیو واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار و استاد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تدفین خواهد شد. همچنین مراسم ختم استاد فقید، یک شنبه ۱۵ مردادماه از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در محل مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی نوشت: ضایعه درگذشت استاد حمید منوچهری مصیبتی جبران ناپذیر برای اهالی رادیوست. ایشان که علاقه وافری به مولای عرشیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام داشت و با صدای گویا و تاثیرگذارش مجموعه شریف نهج البلاغه را برای شنوندگان رادیو به یادگار گذاشت، به تاسی از مولای خویش همواره دیگران را بر خود ترجیح می‌داد و روحیه دیگر خواهی وی زبانزد همکاران بود. وی هیچگاه برای امور شخصی خود قدمی بر نمی‌داشت و همواره پیگیر امور همکاران دیگر بود.

استاد منوچهری به معنای واقعی یک هنرمند رادیویی تمام عیار بود و گرچه در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های چشمگیر و ارزشمندی داشت، اما همیشه خود را رادیویی و فرزند و تربیت یافته این رسانه گرم می‌دانست و در سن و سالی که همسالان او گوشه آرامش و استراحت را بر می‌گزینند، مشتاقانه به فعالیت‌های هنری اهتمام داشت. به واقع ایشان در عرصه هنر خستگی را خسته کرده بود و با تمام توان حضوری فعال داشت. اینجانب درگذشت این استاد بزرگوار را به همه هنرمندان و هنر دوستان به ویژه اهالی دوست داشتنی رادیو تسلیت عرض نموده و از خداوند منان همنشینی با مولایش در جوار رحمت الهی و صبر جزیل برای خانواده، دوستان و همکارانش در رادیو، مسئلت می‌کنم. علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *