X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

استاد منوچهری سرمشق اخلاق و تعهد و بزرگ منشی بود

متن پیام تسلیت رئیس رسانه ملی بابت درگذشت حمید منوچهری بدین شرح است: «انالله و اناالیه راجعون خبر تاسف بار درگذشت همکار عزیز و پیشکسوت استاد حمید منوچهری را با اندوه فراوان دریافت کردم. آن مرحوم با صدایی پرطنین و ماندگار، سال‌ها برای مخاطبان رادیویی رسانه ملی خاطره ساخت. استاد منوچهری همواره الگویی موفق برای نسل جوان و سرمشق اخلاق و تعهد و بزرگ منشی برای همکارانش بود. فقدان ایشان را که بی شک از وزنه‌های هویت رادیو بود به نزدیکان، دوستان و همکاران رادیو و خانواده بزرگ رسانه ملی تسلیت می‌گویم و از خداوند منان رحمت واسعه الهی را برای آن عزیز سفر کرده مسئلت می‌نمایم. پیمان جبلی رییس رسانه ملی».

محسن برمهانی در پیامی درگذشت حمید منوچهری یکی از طلایه داران نسل طلایی دوبله را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

هنرمند پیشکسوت جناب آقای حمید منوچهری یکی از طلایه داران نسل طلایی دوبله در ایران بود که صدای گرمش با خاطرات و لحظات شیرین مردم در رسانه عجین شده است. البته آن مرحوم علاوه بر همکارى با دوبلاژ سیما در زمینه‌های دیگری هم ازجمله گویندگی رادیو و بازیگری صاحب هنر بود، یکی از نقش آفرینی‌های ماندگار وی بازی در مجموعه «معمای شاه» در نقش آیت الله کاشانی بود که از یاد‌ها نخواهد رفت.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده مرحوم منوچهری و جامعه هنری و رسانه‌ای کشورمان، از خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته آمرزش و آرامش و برای بازماندگان صبر جزیل خواهانم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *