X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مروری به خاطرات برنامه‌های نوستالژی با «خیلی دور خیلی نزدیک»

شانزدهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «شغل ایتالیایی» محصول ۲۰۰۳، برنامه «طرحی نو دراندازیم» محصول ۱۳۶۰ ایران و مروری بر بخش پلاتو مجری استاد حسن نیرزاده نوری خواهد پرداخت. 

این برنامه در بخش «مستند»، به پخش تصاویری زیبا و جذاب از مستند «زندگی جاری‌ست» پرداخته و در بخش نماهنگ، «نماهنگ دامن آلوده و با گناه آورده‌ام» را پخش می‌کند. همچنین در بخش «تاریخچه» به قهرمانی استقلال در جام باشگاه‌های آسیا در مرداد ۱۳۷۰ پرداخته می‌شود.

در بخش «قاب ناب» نیز تصاویر کمتر دیده شده از آموزش متفاوت و جذاب اعداد توسط استاد حسن نیرزاده نوری در دی ۱۳۶۰ پخش خواهد شد و در «بخش خاطره‌انگیز» نیز قسمت‌هایی از سریال پل کوچولو محصول ۱۳۶۷ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد. 

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلم‌های سینمایی، سریالها، مستند‌ها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند و یا با فضای مجازی برنامه به نشانی @Kheilidoor_Kheilinazdik_TV۲ همراه شوند. 

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که شانزدهمین قسمت آن، یکشنبه ۱۵ مرداد حوالی ۰۰:۳۵ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *