X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

حاشیه‌های بازدید رئیس‌جمهور از رسانه ملی و دیدار با خبرنگاران + فیلم

سید‌ابراهیم رئیسی، روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار در سازمان صداوسیما حضور یافت و پس از ادای احترام به مقام شهدای گمنام در جوار مسجد بلال، از معاونت صدا در ساختمان شهدای رادیو، نمایشگاه دستاوردهای رسانه ملی، معاونت سیما، معاونت سیاسی و خبرگزاری صداوسیما بازدید کرد.

رئیسی ایتدا با حضور در استودیو شماره یک صدای رسانه ملی ضمن دیدار و گفتگو با تعدادی از گویندگان پیشکسوت، در جریان تولید برنامه‌های رادیویی در این بخش قرار گرفت و هنرمندان و صداپیشه‌گان رادیو با اجرای نمایش طنز از رئیس‌جمهور میزبانی کردند. شوخی رادیویی‌ها با پژو ۲۰۶ و وام مسکن جوانان و وام فرزندآوری دولت باعث خنده رئیس‌جمهور شد.

رئیس‌جمهور در ادامه حضور خود در سازمان صداوسیما از نمایشگاه آخرین محصولات فناورانه، تولیدات عرضه شده و برنامه‌های در حال ساخت رسانه ملی از‌جمله سریال سلمان فارسی بازدید کرد.

رئیسی سپس به تماشای سکانس‌هایی از سریال سلمان فارسی نشست و وعده داد که در آینده‌ای نزدیک به پشت صحنه این سریال برود.

بازدید رئیس جمهور

رئیس‌جمهور همچنین در مرکز همایش‌های صداوسیما از نمایشگاه دستاوردهای فنی، تولیدات عرضه شده و  برنامه‌های در حال ساخت رسانه ملی دیدن کرد.

 

بازدید رئیس جمهور از رسانه ملی و دیدار با خبرنگاران

 

رئیس‌جمهور پس از آن با حضور در برنامه شبکه یک و برنامه سیمای خانواده گفت: خانواده گرچه کوچک‌ترین واحد اجتماعی محسوب می‌شود، اما در عرصه جامعه بسیار تاثیرگذار است. اگر خانواده‌ها نشاط و رفاه داشته باشند، تاثیر آن در اجتماع مشاهده می‌شود و این ماموریت مشترک ماست؛ دولت در عرصه اقدام و عمل و رسانه در عرصه تبیین و تنویر و فرهنگ‌سازی باید برای رسیدن به این اهداف تلاش کنند.

استودیوی خبر ۱۴ مقصد بعدی آقای رئیسی بود. او در این استودیو در یک گفتگوی زنده تلویزیونی ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه رسانه در سازمان صداوسیما و دیگر رسانه‌ها، گفت: رسانه به‌عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش مهمی در انتقال دیدگاه‌ها و انتظارات متقابل آنان به‌هم دارد.

رئیس‌جمهور در تحریریه جرس معاونت سیاسی سازمان صداوسیما نیز با بیان اینکه علت حضور امروزم در صداوسیما عرض تشکر از همه بود اظهار کرد: صداوسیما مرکزی مهم و به عبارتی مهمترین مرکز هدایت افکار عمومی است. البته رسانه‌ها و مراکز دیگر هم در این مهم نقش دارند، اما نقش صداوسیما بی‌بدیل است.

دیدار با خبرنگاران

آقای رئیسی در حین بازدید از میزهای تخصصی خبرگزاری صداوسیما، از باشگاه خبرنگاران جوان هم دیدن کرد و روز خبرنگار را خبرنگاران تبریک گفت. توجه رئیس‌جمهور به قاب عکس خبرنگار شهید باشگاه خبرنگاران جوان هم در نوع خودش جالب توجه بود.

رئیس‌جمهور در جریان بازدید از خبرگزاری صداوسیما برای دقایقی با خبرنگاران هر تحریریه هم به گپ‌و‌گفت دوستانه پرداخت و به سوالات آنها درخصوص موضوعات مختلف جواب داد. یکی از خبرنگاران رسانه ملی هم به رئیس‌جمهور گفت رسانه‌های خارجی تلاش می‌کنند با اخبار جهت‌دار خود درباره ایران، مغزها را شستشو دهند ولی ما در اینجا مغزها را روشن و دلها را شستشو می‌دهیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *