X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

صدا و سیما: هیچ یک از نهادهای نظارتی ذی‌صلاح در خصوص جلوگیری از پخش آگهی‌های «دیجی کالا» و «ازکی» مکاتبه یا تماسی نداشته‌اند – اخبار سینمای ایران و جهان

روابط عمومی سازمان صدا و سیما درباره ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی ۲ سکوی خدماتی اطلاعیه داد.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی سازمان صدا و سیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی ۲ سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی» اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«روابط عمومی سازمان صدا و سیما در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده پیرامون چرایی پخش تبلیغات بازرگانی دو سکوی خدماتی «دیجی کالا» و «ازکی» به استحضار افکار عمومی می‌رساند: قراردادهای این ۲ سکو در اداره‌کل بازرگانی سازمان صدا و سیما، مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و ضوابط پذیرش و پخش آگهی‌های بازرگانی منعقد و اجرایی شده‌ است. ملاک پذیرش و پخش تبلیغات بازرگانی برای تمام صاحبان آگهی، قانون و مجوزهای قانونی است که هریک از صاحبان آگهی متناسب با تولیدات یا خدمات خود باید آنها را از مبادی مختلف دریافت و به رسانه ملی ارائه کنند. رسانه ملی نیز پس از احراز صحت آنها، طبق مقررات قانونی و قرارداد فی مابین اقدام به پخش آگهی می کند. طبیعتاً هر دو سکوی یاد شده نیز تمامی اسناد و مدارک و مجوزهای قانونیِ مورد تأیید را ارائه نموده اند.

علاوه بر اینکه شرکت‌های مذکور با اخذ مجوز از نهادهای ذی‌ربط و طبق ضوابط و قوانین مربوطه فعالیت می‌کنند، هیچ یک از نهادهای نظارتی ذی‌صلاح نیز در خصوص جلوگیری از پخش آگهی‌های این مجموعه‌ها مکاتبه یا تماسی با اداره کل بازرگانی صدا و سیما نداشته‌اند.

همچنین بر اساس اطلاعات اداره‌کل بازرگانی، مشکل اخیر این شرکت‌ها با ارائه تعهد به مراجع ذی‌صلاح و نهادهای مربوطه مرتفع شده و در زمان مورد نظر و قبل از حل مشکل هیچ‌گونه پخش آگهی نداشته‌اند.»

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *