X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

فرزاد جمشیدی با ویژه‌برنامه اربعین به شبکه دو می‌آید

ویژه برنامه «کوی محبت» از تولیدات جدید این شبکه است که با محوریت پوشش مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، به گفتگو با کارشناسان دینی، هنرمندان، موکب‌داران، زائران اربعین، مداحان، شاعران و… می‌پردازد.

مهمانانی که در این برنامه حاضر خواهند شد با اشاره به محبت اباعبدالله الحسین (ع) و بیان معارف دینی، سعی می‌کنند نمایی از مسیر عاشقی زوار و عاشقان این سفر معنوی را به تصویر بکشند.

همچنین قرار است در این برنامه، پویشی به نام «موکب‌خانه» برگزار شود که مخاطبان جهت مشارکت در آن می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خدمت‌رسانی‌شان در زمینه‌های مختلف به مردم را در ایام اربعین به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۳۹۲۳ ارسال نمایند.

برنامه «کوی محبت» کاری از گروه اجتماعی اقتصاد شبکه دو سیما با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی است که تهیه‌کنندگی آن را محمدحسام مدنی به عهده دارد. علیرضا کاردان امین، سردبیری این برنامه را عهده‌دار است و فرزاد جمشیدی و مهدی اعرابی مجریان این ویژه برنامه اربعینی خواهند بود.

این برنامه از دوشنبه ۶ شهریور تا اربعین حسینی، هرشب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه روانه آنتن شبکه دو خواهد شد و در طول روز و فواصل برنامه‌های شبکه، در قالب آیتم‌های کوتاه به پوشش تصویری مراسم پیاده‌روی اربعین خواهد پرداخت.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *