X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«امیرحسین شفیعی» مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: امیرحسین شفیعی به عنوان مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی حکمی امیر حسین شفیعی را به عنوان مدیر اجرایی این دوره از جشنواره منصوب کرد.

در متن حکم مدیر اجرایی جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر آمده است:

«هنرمندگرامی

جناب آقای امیرحسین شفیعی

با سلام و احترام

نظر به تعهد، توانایی، تجربه و تخصص جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و برگزاری و اجرای موفق جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در طی سالیان اخیر، و با توجه به برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بهمن سال۱۴۰۲، که مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رویداد تئاتری کشور محسوب می‌شود، بدین وسیله شما را به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره منصوب و معرفی می‌نمایم. برگزاری مطلوب بخش‌های مختلف جشنواره با یاری جستن از افراد متخصص و موجه و اهتمام به حفظ حرمت و کرامت هنرمندان شریف تئاترایران، از نکات مورد انتظار است. موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

امیرحسین شفیعی کارگردان، تهیه کننده و مدیر فرهنگی متولد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت فرهنگی، دارای نشان درجه ۲ هنری در رشته کارگردانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی کارگردانی نمایش‌های «دریادلان»، «قهقرا»، «نامیرا»، «هیس»، «داستانک» و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «بابا آدم»، «اسب»، «خسیس»، «چه کسی سهراب را کشت»، «داستان‌های میان رودان» و «مگس» در پرونده فعالیت هنری دارد.

شفیعی در چند دوره از جشنواره تئاتر فجر نیز موفق به دریافت عنوان بهترین کارگردانی بخش تئاتر خیابانی شده است.

چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری مهدی حامدسقایان در بهمن امسال برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *