X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«تفریق» بدون دغدغه و در «سالگرد فتنه ژینا» به «اکران آنلاین» رسید! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فیلم سینمایی «تفریق» ساخته مانی حقیقی، که نسخه باکیفیت آن چندی پیش به‌صورت غیررسمی در فضای مجازی منتشر شده بود از این هفته وارد چرخه اکران آنلاین می‌شود. فیلمی که سوای نظر از محتوای مجعول خود، اثری است که سازنده و بازیگران آن در فتنه سال گذشته نقش محوری ایفا نموده بودند.

به گزارش سینماپرس، بعد از فیلم سینمایی «بی‌رویا» ساخته آرین وزیردفتری، فیلم سینمایی «تفریق» تازه‌ترین ساخته مانی حقیقی هم بعد از عرضه نسخه غیررسمی، وارد چرخه رسمی اکران آنلاین می‌شود.

بنابر اطلاع‌رسانی سایت فیلیمو، فیلم «تفریق» از روز چهارشنبه و به‌صورت قانونی در قالب اکران آنلاین در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در فرآیند اکران آنلاین هر مخاطب با تهیه بلیت به مدت ۸ ساعت امکان تماشای آنلاین فیلم را دارد.

حقیقی «تفریق» را در سال ۹۸ و به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی مقابل دوربین برد. ایفای نقش‌های اصلی این فیلم را نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی برعهده دارند.

فیلم «تفریق» یکی از فیلم‌هایی است که در هفته‌های اخیر، بدون ورود به چرخه رسمی اکران عمومی، نسخه غیرقانونی آن در فضای مجازی منتشر شد.

دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی سازمان سینمایی، اعلام کرد عوامل این فیلم نسبت به قاچاق آن شکایتی را ثبت نکرده‌اند و حالا قرار است نسخه قانونی آن از طریق اکران آنلاین به دست مخاطبان برسد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *