X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«جزیره شکل ها» به تلویزیون می‌آید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: پویانمایی «جزیره شکل ها» در گونه انیمیشن، ماجراجویی و کمدی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده و قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

به گزارش سینماپرس، سریال پویانمایی «جزیره شکل ها» با گویندگی ۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این پویانمایی در گونه انیمیشن، ماجراجویی و کمدی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده و قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مجموعه پویانمایی ناهید امیریان است. شهراد بانکی، سعید شیخ زاده، رامین کاملی، علی منانی و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر هستند.

خلاصه روایت این فصل از انیمیشن از این قرار است که: شخصیت‌های اصلی برنامه سه شکل هندسیِ مربع، دایره و مثلث هستند و این اشکال ماجراهایی دارند که هم سرگرم کننده است و هم جنبه‌ی آموزشی دارد.

اثری بسیار ساده، اما جذاب و قابل توجه که با شکل و شمایلی گزیده و مینیمال مفاهیم بسیار اولیه و ساده را به مخاطب خردسال آموزش می‌دهد. جنبه‌ی بصری و موسیقی و طراحی استاپ موشن زیبا و چشمگیر است طوری که حتی می‌تواند مخاطب بزرگسال را نیز جذب کند. این مجموعه برنده‌ی ۲ جایزه از جمله بهترین مجموعه انیمیشن از جشنواره‌ی انیمیشن بین المملی اَنِسی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی کودک، برای مخاطبان پخش شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *