X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

یکی از افتخارات من در زندگی خادم بودن امام حسین علیه السلام است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بازیگر نقش «شمر» در مجموعه مختارنامه آرزو دارد که نامش جزو نوکران آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ثبت و ضبط شود.

به گزارش سینماپرس، محمد فیلی که امسال در پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا حضور دارد، در گفت و گو با ایرنا گفت: یکی از افتخارات من در زندگی، همین خادم بودن امام حسین(ع) است. من حکم خادمی دارم که در خانه است و می توانم با لباس خادمی حاضر شوم ولی در این سفر توفیق نشد آن لباس را بپوشم.

وی افزود: جمعیتی خروشان و اقیانوسی را در این پیاده روی می بینید. امروز با خود می گفتم چه کسی می تواند در مقابل این جمعیت عاشق و خروشان بایستد و در واقع یک خواب و خیال است کسی بتواند مقابل این سیل بزرگ عاشقان بایستد.

این خادم حسینی ادامه داد: از کودکی عاشق آقا بوده ایم و هیچ کسی نمی تواند این عشق را از ذهن ما خارج کند. ما عاشق هستیم و پای آن ایستاده ایم و تاوان آن را تاکنون داده ایم و باز هم پای این عشق و علاقه می ایستیم و تاوان آن را می دهیم.

فیلی اضافه کرد: این فقط عشق و علاقه و ایثار و از خودگذشتگی است که در این پیاده روی می توان دید که چگونه میلیون ها انسان در آن حضور دارند. درسی که امام حسین (ع) به ما داد، درس ایثار و از خودگذشتگی و شهادت بوده و ما پیرو آن حضرت هستیم و خواهیم بود و تنها جمله ای که می توانم به آقا بگویم این است که ما را به نوکری خود قبول کند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *