X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«گیج‌گاه» به آمریکا می‌رود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حنیف سـروری و میرولی اله مدنی به پانزدهمین دوره جشنواره فیلادفیای آمریکا راه یافت.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حنیف سـروری و میرولی اله مدنی در هفتمین حضور بین‌المللی خود به پانزدهمین دوره جشنواره فیلادفیای آمریکا راه یافت.

این رویداد سینمایی ۲ الی ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۱ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲) در آمریکا برگزار خواهد شد.

«گیج‌گاه» در عرصه جهانی، برنده‌ جایزه از چهلمین دوره فیلم میلان ایتالیا و بهترین جایزه‌ فیلمنامه از شانزدهمین دوره چبکساری روسیه شده و به صورت رسمی برای حضور در نهمین جشنواره شیملا هندوستان، نهمین جشنواره سینه لا ویستا آرژانتین، چهل‌وسومین دوره فیلم‌های ورزشی پالرمو ایتالیا و بیستمین جشنواره فرشته تابناک در روسیه انتخاب شده است.

توزیع بین المللی این فیلم سینمایی به عهده کمپانی ماداکتو پیکچرز با مدیریت محمد توریوریان‌ است.

فیلمنامه این اثر توسط عادل تبریزی و ارسلان امیری به رشته تحریر در آمده است و با روایتی کمدی درام و بهره از بازی‌های منسجم و تاثیرگذار بازیگران باتجربه سینمای ایران به خوبی توانسته نظر مخاطب خارجی را جلب کند.

حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، علی راد، مریم همتیان، محمد الهی، علی باغفر، ایمان اسماعیل پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی با حضور فرهاد آییش و با هنرمندی جمشید آریا (هاشم پور)، خاطره‌سازان: رضا صفایی‌پور، حسن رضایی نقش‌آفرینان «گیج‌گاه» هستند.

این فیلم با سرمایه‌گذاری مشترک محمد حسینخانی و حنیف سـروری تولید شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *