X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آغاز پخش زمینی شبکه خبر ۲/ اعلام جزئیات برنامه‌ها و نحوه دسترسی

ابراهیم بابایی مسئول شبکه خبر۲ گفت: همه هموطنان می‌توانند با جست‌وجوی مجدد در دستگاه‌های گیرنده دیجیتال تلویزیون خود شبکه خبر ۲ را روی کانال ۱۶ دریافت کنند.

وی افزود: ضمن آن که خبر۲ بر روی ماهواره‌های بدر و اینتل‌ست برای هموطنان خارج از کشور نیز قابل دریافت است.

بابایی با تشریح تاریخچه راه اندازی خبر۲ گفت: پخش آزمایشی این شبکه سیزدهم مرداد ۱۴۰۱ با دستور رئیس رسانه ملی بر روی بستر اینترنتی تلوبیون شروع و اوایل امسال هم پخش خبر۲ از سامانه سپهر و خبرگزاری صداوسیما آغاز شد.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری سومین افق تحول رسانه ملی در تیر ماه گذشته نیز پخش رسمی اینترنتی شبکه خبر۲ آغاز شد.

بابایی با بیان اینکه فعلا از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ پخش زنده داریم افزود: شبکه خبر۲ این توانایی را دارد که با همکاری خبرنگاران و شهروندان، همه رخداد‌های مهم بین‌المللی، ملی، منطقه‌ای و استانی را پوشش دهد.

وی به اقدام شبکه خبر ۲ برای پخش محتوای تولید شده از سوی شهروند خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: به همین منظور مخاطبان می‌توانند عدد ۶۶ رابه سرشماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ ارسال و عضو کانال خبر۲ در پیام‌رسان بله شوند.

به گفته مسئول شبکه خبر۲ هموطنان می‌توانند با عضویت در کانال خبر۲ تصاویر رخداد‌های مهم شهر و روستای خود را به این شبکه-ارسال کنند تا به اسم خودشان پخش شود.

وی افزود: علاوه بر آن روابط عمومی‌های ارگان‌ها و سازمان‌ها هم می‌توانند لینک اینترنتی پخش زنده برنامه‌ها و همایش‌های مهم خود را در اختیار ما قرار دهند تا به صورت زنده پوشش دهیم. به طور مثال هم‌اکنون این امکان در ارتباط زنده با آستان قدس رضوی و بارگاه حضرت معصومه (س) فراهم است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *