X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

بازپرس الگوی امیدوارکننده‌ای از یک مقام قضایی ارائه داد

قدردانی فرمانده کل ارتش از عوامل سریال «بازپرس»

امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در دیدار با عوامل سریال «بازپرس» ضمن اهدای نشان «سپهبد‌های اخلاص» به محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال گفت: امروز ما برای مقابله و توفیق در برابر دشمنان و افزایش تاب‌آوری و مقاومت در ملت دو نیاز اساسی داریم، جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی. هنر از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مؤلفه‌های جهاد تبیین و جنگ ترکیبی است. فیلم، سریال و موسیقی و البته تئاتر هم برای مخاطب خاص خودش جذاب‌ترین هستند.

وی افزود: ما از شما که در قالب یک سریال هم الگوی امیدوارکننده‌ای از یک مقام قضایی ارائه می‌کنید و هم به صورت ظریف و هنرمندانه واقعیت چند سبک زندگی را به معرض دید و قضاوت بیننده می‌گذارید تشکر می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران سوژه‌های بسیار جذاب و فراوان برای ساخت فیلم و سریال وجود دارد که یکی از آن‌ها همین بخش کوچک و خاص زندگی شهید ستاری بود که الحق آقای قصابیان بسیار خوب از عهده این نقش برآمدند و جای تشکر و خدا قوت مجدد دارد.

سرلشکر موسوی در پایان گفت: از همه شما عزیزان و هنرمندان دغدغه‌مند دعوت می‌کنم که به این حوزه تقریباً بکر وارد شوند و فیلم‌ها و سریال‌هایی را در مورد جنبه‌های مختلف ارتش بسازند.

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده، احمد معظمی کارگردان، حسین تراب‌نژاد نویسنده، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، محسن قصابیان، ایوب آقاخانی و سوگل طهماسبی از بازیگران سریال بازپرس در این دیدار حضور داشتند.

 سریال «بازپرس» که طبق اعلام مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پربیننده‌ترین سریال سیما اعلام شد در شبکه‌های اجتماعی نیز با بازخورد مثبتی روبه‌رو شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *