X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

با عشق و افتخار برای بچه‌هایی که فیلم اولی هستند و فیلم کوتاه می‌سازند بازی می‌کنم و با کسی هم تعارفی ندارم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بهرام ابراهیمی گفت: من با افتخار برای بچه‌هایی که فیلم اولی هستند بازی می‌کنم و دستمزد فیلم کوتاه بچه خور هم صرف امور خیریه شد.

به گزارش سینماپرس، بهرام ابراهیمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در سال ۷۴ فعالیت حرفه‌ای خود را در نمایش رادیویی رستم و سهراب به کارگردانی خسرو فرخزادی به‌طور رسمی آغاز کرد.

ابراهیمی درباره اهمیت و توجه به جوانان فیلمساز حوزه فیلم‌کوتاه گفت: من درباره خودم می‌توانم حرف بزنم و به بقیه بازیگران کاری ندارم؛ من با عشق و افتخار برای بچه‌هایی که فیلم اولی هستند و فیلم کوتاه می‌سازند بازی می‌کنم با کسی هم تعارفی ندارم.

او ادامه داد: بنظرم جوانان امروز نیروهایی هستند که ما باید بیشتر به ‌آن‌ها اتکا کنیم و توجه داشته باشیم. برای نمونه کار بسیار خوب محمد کارت به نام بچه خور خیلی عالی بود، نمی‌خواهم تبلیغ آن کار را کنم ولی دستمزد آن کار را برای خیریه محک و طلوع بینشان دادم، البته باید تبلیغ موسسات خیریه را کرد.

وی افزود: من برای فیلم‌اولی‌ها فیلم کوتاه کار می‌کنم اما با این شرط که باید به بچه های فیلم اولی و توانمند توجه بسیاری شود اما نمی‌دانم دلیل این بی‌توجهمی‌ها چیست.

شایان ذکر است فیلم کوتاه بچه‌خور فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد کارت محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم جوایز متعددی در جشنواره‌های متعددی همچون؛ جشنواره فجر، جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشن مستقل فیلم‌کوتاه و… کسب کرده است.

بچه خور داستان یک نوجوان پسر دستفروش به دختری در یک قمارخانه کار می‌کند، علاقه‌مند است. قماربازان روی دختر شرط‌بندی می‌کنند و پسر سعی می‌کند او را نجات دهد روایت می‌کند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *