X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

زمان تشییع آرش میراحمدی مشخص شد

مراسم ترحیم این بازیگر روز شنبه، یکم مهر ماه ساعت ۱۶ الی ۱۷ و ۳۰ در مسجد حجت ابن الحسن (عج) واقع در خیابان سهروردی شمالی برگزار می‌شود.

از آن جا که تعدادی از بستگان این بازیگر در شهر شیراز و خارج از کشور زندگی می‌کنند، برگزاری مراسم به روز پنج‌شنبه موکول شد تا آن‌ها بتوانند خودشان را به بهشت زهرا (س) برسانند.

آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که از چند روز پیش در بیمارستان بستری بود، دیروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور درگذشت. این اتفاق به دلیل پایین آمدن سطح گلبول‌های سفید خون و مشکلات تنفسی آرش، رخ داد. میراحمدی، از هفته گذشته، در بخش آی. سی. یو بیمارستان بستری شده بود و تحت معالجه پزشکان قرار داشت.

این بازیگر از مدتی قبل به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه بود. او تحت درمان و گذراندن مراحل شیمی درمانی بود.

میراحمدی کارش را در تلویزیون در برنامه «نوروز ۷۲» با علی عمرانی و مهران مدیری آغاز کرده بود. او متولد ۴ تیر۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته هنر‌های نمایشی از دانشکده هنر‌های زیبایی دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم انجام می‌داد.

این بازیگر در برنامه‌های خنده بازار، محله گل و بلبل و سریال بچه محل هم بازی کرده بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *