X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مستند«پرچمدار» تصویر هنرمندانه قدرت پهپادی ایران است

«سید محمد هاشمی»جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست مستند سینمایی «پرچمدار» گفت: این مستند تصویر بسیار هنرمندانه قدرت پهپادی ایران و یکی از فتوحات مهم عرصه دفاعی کشور است که همت مردان فنی و نظامی در عرصه ساخت پهپاد را نمایش داد. دیدن این مستند برای جوانان و نوجوانان کشور مفید و لازم است و در نسل جوان ایجاد امید و انگیزه می‌کند.

معاون پارلمانی وزیر ارشاد با تشکر از اقدامات خبرگزاری جمهوری اسلامی در ساخت این مستند اظهار داشت: ساخت اینگونه مستند‌ها اعتماد به آینده را تقویت می‌کند و نشان می‌دهد اگر اراده جدی برای حل مشکلات کشور باشد با اتکا به این ظرفیت‌ها می‌توانیم آینده بهتری برای کشور رقم بزنیم.

هاشمی پیام این مستند را نشان دهنده اقتدار قدرت بلامنازع دفاعی کشور دانست و گفت: قدرت دفاعی کشور هر روز بیشتر از گذشته می‌شود، نظام سلطه و غربیان بدانند که اراده ملت ایران در مقابل اهداف آنان تضعیف نخواهد شد و همچون گذشته با اقتدار مسیر انقلاب را طی خواهند کرد.

وی در واکنش به تحریم برخی نهاد‌های فرهنگی کشور از جمله خود او و وزیر ارشاد از سوی وزارت امور خارجه انگلیس اظهار داشت: این اقدام برای ما نشان دهنده درستی مسیر و صحت راهی است که شروع کردیم و ادامه خواهیم داد البته باعث خوشحالی و خنده است، چون نمی‌دانم که من و یا وزیر ارشاد در لندن، تورنتو و منچستر چه اموال و منافعی داریم که تحریم شدیم.

هاشمی تصریح کرد: این تحریم نمادین نشان می‌دهد که غربی‌ها تحمل حوزه فرهنگ را ندارند و در تلاش هستند جبهه جدید تعارض با حاکمیت جمهوری اسلامی را تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه در گذشته جنس تحریم‌های اعمالی علیه ملت ایران اینگونه نبود بیان داشت: این تحریم‌ها نشان می‌دهد که دشمنان جمهوری اسلامی با برنامه پیش خواهند رفت و قطعا این گونه تحریم‌ها هم اثری در کار و یا تلاش برنامه وزرات ارشاد نخواهد گذاشت.

معاون پارلمانی وزیر ارشاد با بیان اینکه اقدام انگلیس در تحریم‌ها را به فال نیک می‌گیرم، گفت: غربی از اقدامات امروز وزارت فرهنگ و ارشاد عصبانی هستند، چون این مسیر در راه حفظ ارزش‌های انقلاب است و آن‌ها مجبورند به چنین اقداماتی دست بزنند.

مستند سینمایی «پرچمدار» روایتی از ناگفته‌ها و محرمانه‌های قدرت پهپادی ایران است، که ۴ مهر در حوزه هنری تهران با حضور سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی نادری مدیر عامل ایرنا و دیگر مقامات اکران شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *