X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

سریال شهید ابراهیم هادی ساخته می‌شود

ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده مجموعه‌های نمایشی پرمخاطبی همچون «خانه امن»، «سرجوخه» و… که این روز‌ها سریال «عاشورا» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد، از اتمام نگارش و تولید مجموعه تازه‌اش خبر داد.

وی گفت: پس از مجموعه عاشورا که روایتگر مجاهدت قهرمانان لشکر عاشورا، شهیدان مهدی و حمید باکری بود، در دومین تجربه کاری خود در ژانر دفاع‌مقدس، سراغ ساخت سریالی براساس زندگی شهید جوانمرد ابراهیم هادی رفته‌ام و نقطه رهایی نام این مجموعه است که سجاد ابوالحسنی نگارش فیلمنامه آن را به‌عهده دارد.

صفری در ادامه درباره بازیگر نقش اول این سریال افزود: حمیدرضا محمدی که پیشتر با مجموعه سرجوخه در نقش غلامرضا خوش درخشید، در سریال نقطه رهایی ایفاگر نقش شهید ابراهیم هادی است و تست گریم او نیز انجام شده است.

او در پایان نیز درباره آغاز زمان پیش‌تولید و تولید مجموعه نقطه رهایی بیان کرد: با توجه به پروداکشن سنگین این اثر، طراحی تولید و پیش‌تولید این سریال در امور صحنه، لباس و قسمت نظامی زمان‌بر خواهدبود که ان‌شاءا… به‌زودی پیش‌تولید و طراحی کار آغاز می‌شود. سریال نقطه رهایی محصول مؤسسه امام روح‌ا… است و برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *