X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مردمی بودن یکی از مهمترین حافظان انقلاب اسلامی است

وزیر فرهنگ‌ در دیدار با فعالان مردمی جهان اسلام:

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با فعالان مردمی جهان اسلام با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و تاکید بر جایگاه سازمان ارتباطات اسلامی گفت: این سازمان دارای یک شورای بالادستی متشکل از ۱۵ نفر است که یکی از وظایف مهم آن رای گیری برای انتصاب فرد معرفی شده از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس سازمان است.

وی افزود: پس از تایید فرد منتخب شورا از سوی مقام معظم رهبری حکم رئیس سازمان ارتباطات اسلامی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود که همین امر نشان دهنده‌ جایگاه و اهمیت سازمان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: مبنای کار ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده از نیرو‌های جوان و انقلابی است؛ به همین جهت در حوزه‌های مختلف مدیریتی از این نیرو‌ها استفاده کرده‌ایم که نمونه بارز آن معاون و جانشین وزیر فرهنگ است.

وی با تاکید بر فعال سازی جریان مردمی افزود: یکی از مهمترین وظایف مدیران وزارتخانه فعال نمودن جریان مردمی در حوزه‌های مختلف است.

اسماعیلی با اشاره به انتخاب رایزن‌های فرهنگی از گروه‌های مختلف گفت: تلاش شده به تمامی حوزه‌ها توجه شود و در میان افراد انتخاب شده بانوان و از دوستان اهل سنت نیز دیده می‌شود.

وزیر فرهنگ با اشاره به اینکه امروزه در حوزه‌های مختلف نظرسنجی صورت گرفته است، گفت: طبق این نظرسنجی‌ها اکثر مردم معتقدند باید از فلسطین حمایت شود و بیش از ۸۰ درصد مردم ایران سیاه پوش عزای اباعبدالله و بیش‌از ۶۰ درصد در آرزوی پیاده روی اربعین هستند. در این ۴۵ سال که تمامی قدرت‌ها تلاش کردند تا در مقابل انقلاب اسلامی بایستند یکی از مهمترین حافظان انقلاب اسلامی مردمی بودنش بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیشنهاد نام جدید وزارت فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی افزود: نام پیشنهادی، موافقان و مخالفان مختلف دارد و نگاه ما در انتخاب این نام، نگاه به آینده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *