X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

چوپان دروغگو هم یک بار دروغ گفت و رسوا شد اما این چوپان دروغگوهای زمان ما ناامید هم نمی‌شوند! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما در اظهاراتی درباره‌ی شایعه‌های مطرح‌شده مبنی بر برکناری‌ خود و معاونانش در مدت اخیر، گفت: چوپان دروغگو هم یک بار دروغ گفت و رسوا شد، اما چوپان دروغگوهای دوره ما ناامید هم نمی‌شوند و ماشاءالله عزم و اراده‌شان خیلی قوی است.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی ـ رئیس سازمان صداوسیما ـ که در چهارمین نشست افق تحول رسانه سخن می‌گفت، در سخنانی صریح اظهار کرد: همه شما دیدید و شاهد بودید و هستید، شاید روزی نباشد از عزیزانی که گاهی اوقات احساس تکلیف می‌کنند، چه اصولگرا، چه اصلاح‌طلب، چه دشمن خارجی و چه عناصر معاند داخلی بعضی‌ها هم بالاخره با نیت “قربتا الی الله” برای تخریب مسیر حرکت رسانه ملی تلاش نکنند؛ از شایعات برکناری تا شکست فرایند تحول و …

رئیس صداوسیما یادآور شد: سال گذشته یکی از دوستان در جلسه‌ای گفت، فلانی! تو خیلی رئیس خوبی هستی، می‌خواستم ازت تشکر کنم اما چون می‌دانم بعد از عید نیستی، همین حالا تشکر می‌کنم. شایعاتی که هر روز و با اعتماد به نفس مطرح می‌شود.

وی افزود: چوپان دروغگو هم یک بار دروغ گفت و رسوا شد. اما این چوپان دروغگوهای زمان ما ناامید هم نمی‌شوند و ماشاءالله عزم و اراده‌شان هم خیلی قوی است. تا حالا اگر قرار بود حرف این افراد درست باشد بارها بنده باید از سازمان رفته باشم؛ مدیران و معاونان ما بارها باید عزل می‌شدند. هرچه جلوتر هم می‌رویم گویی عزم ما برای تحول بیشتر می‌شود و عزم بعضی دوستان هم برای تخریب بیشتر می شود.

پیمان جبلی همچنین در این نشست از راه‌اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات برای پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبر داد.

او اعلام کرد که به منظور پخش برابر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس دوازدهم برای نخستین بار ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی فعالیت خواهند کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *