X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

فیلم انیمیشن و سینمای امروز مهم‌ترین دستاورد برای رشد فرهنگی ماست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا مافی شامگاه چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ فیلم مسافری از گانورا با ابراز خرسندی از بودن درکنار خبرنگاران نوجوان اظهار داشت: از اکران انیمیشن لوپتو بازخورد مثبتی گرفتیم و در سال جاری و سال‌های آینده نیز برنامه اکران انیمیشن‌هایی همچون مسافری از گانورا، رؤیا شهر، یوز و سفر به تاریکی را داریم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تعداد فیلم‌های پویانمایی در فصول متنوع اکران به قدری زیاد باشد که کودکان و نوجوانان فرصت انتخاب پیدا کنند زیرا فیلم انیمیشن و سینمای امروز مهم‌ترین دستاورد برای رشد فرهنگی ما است.

مدیر مرکز انیمیشن سوره با اشاره به اینکه سینما ازآن کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: سینما از این به بعد برای کودکان و نوجوانان است و این مخاطبان باید سالن‌های سینما را پر کنند زیرا بزرگ‌ترها ترجیح می‌دهند فیلم‌ها را در تلویزیون ببینند. ما وظیفه داریم ساخت فیلم‌هایی از جنس مسافری از گانورا را تسهیل کنیم تا فیلم‌های انیمیشن با کیفیت و ژانرهای متنوع برای کودکان و نوجوانان ساخته شود.

مافی با بیان اینکه آینده از آن این نوجوانان است، اضافه کرد: ما وقتی هم‌سن خبرنگاران نوجوان بودیم، آرزوی بودن در موقعیت‌های اکنون این نوجوانان را داشتیم و نوجوانان باید از این موقعیت بهره ببرند و کتاب‌های بیشتر و فیلم‌های بیشتر مطالعه و تماشا کنند. من خیلی به آینده این نوجوانان امیدوارم و این در دقت پرسش آن‌ها در نشست‌های این چنینی و گروه مشاورین نوجوان من در مرکز انیمیشن سوره مشخص است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *