X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پیک امید کانون وارد خوزستان شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «پیک امید» در قالب طرح امداد فرهنگی شامگاه روز پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ وارد مناطق سیل‌زده استان خوزستان شد.

به گزارش سینماپرس، مربیان کانون از استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، خوزستان، تهران، زنجان، مازندران و خراسان رضوی به همراه گروه‌های داوطلب تئاتر از انجمن نمایش کانون و گروه‌های هنری استان خوزستان در این طرح حضور دارند.

بر اساس این خبر در طرح امداد فرهنگی پیک امید علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده خوزستان، ۳هزار بسته فرهنگی و اقلام اهدایی کانون پرورش فکری، انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان و شورای نظارت بر اسباب‌بازی به کودکان سیل‌زده اهدا می‌شود.

بر همین اساس تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در اولین برنامه خود در محل اسکان سیل‌زدگان شهر سوسنگرد و روستاهای اطراف حضور یافت و به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان پرداخت.

 هم‌چنین روز ۷ اردیبهشت کودکان و نوجوانان شهر و روستاهای سوسنگرد و روز ۸ اردیبهشت شهرستان‌های دارخوین و شادگان و روستاهای سیل‌زده اطراف آن‌ها میزبان گروه‌های امداد فرهنگی کانون هستند.

در همین حال روز ۹ اردیبهشت نیز کاروان امداد فرهنگی و تماشاخانه سیار کانون در محل اسکان سیل‌زدگان شهر و روستاهای حمیدیه و شوش  به اجرای برنامه خواهند پرداخت تا پس از آن به سوی استان لرستان حرکت کنند و به کودکان این استان نیز خدمات فرهنگی‌هنری ارایه کنند.

بر همین اساس این کاروان در روزهای ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت در مناطق سیل‌زده استان لرستان مهمان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های شهری و روستایی  این مناطق خواهد بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *