X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ایراندخت سینمای ایران ۳۶ ساله شد

ایراندخت (آرزو نبوت) ۳۶ ساله شد

مجله الکترونیک دفتر سینمایی-آرزو نبوت ۰۰۱

شب گذشته بصورت اتفاقی در یکی از رستورانهای تهران جمعی صمیمی و دوستانه درحال تبریک گفتن زادروز یکی از بانوان توانای سینما و تلویزیون بودند که یکی از دوستان با کسب اجازه از خانم آرزو نبوت چند عکس از این جمع صمیمی برای ما ارسال نمودند.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی-تولد آرزو نبوت ۰۰۲

آرزو نبوت بازیگر با اخلاق سینما، تئاتر و تلویزیون و یک بانوی فعال اجتماعی این روزها علاوه بر اینکه خود را آماده می‌کند تا با نمایش “تمساح” به تئاتر شهر بیاید، فیلم نیمه بلند”زندگی من” را نیز در مرحله تدوین دارد.

مجله الکترونیک دفتر سینمایی-تولد آرزو نبوت ۰۰۳

گزارشگر دفتر سینمایی به همین بهانه از فرصت استفاده کرد و گپی کوتاه با ایشان انجام داد:

س: خانم نبوت بعد از کارگردانی گوشتان با من است چه کارهایی انجام دادید یا در دست دارید؟

او بیان کرد: بازی در فیلم نیمه بلند”زندگی من” به نویسندگی و کارگردانی ژیلا محمدشاهی را به تازگی به پایان رساندم.

فیلم این روزها در مرحله تدوین قرار دارد و برای حضور در جشنواره های خارجی و انشالله اکران در گروه هنروتجربه آماده می‌شود.

آرزو نبوت ادامه داد: من در این فیلم نقش زن دیپلماتی را دارم که پسری دارد که پس از ۱۵ سال متوجه می‌شود پسر قصد تغییر جنسیت دارد اما …

نبوت درباره چرایی پذیرش این نقش نیز گفت: اول از همه اینکه مشکلات این قشر یکی از دغدغه‌های من است و بدم نمی‌آمد که با آن‌ها در این باره صحبت کنم و از شرایط زندگی آن‌ها مطلع شوم و کاری برایشان انجام دهم، ضمن این که کارگردان این کار یک خانم است و چون به شدت حمایت از بانوان فعال در جامعه رو دوست دارم از حضور در این فیلم استقبال کردم.

وی همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود عنوان کرد: علاوه بر این قرار است به زودی پیش تولید یک سریال ویژه الف آغاز شود که من در این سریال حضور خواهم داشت…

همینطور خودم را برای کارگردانی دومین نمایشم آماده میکنم….

و این روزها درحال ویرایش و جمع آوری اشعارم و ضبط آنها برای آلبوم صوتی هستم به نام آرزوی پرواز که انشالله تا آخر سال از آن رونمایی خواهم کرد…

به او گفتم :با این اوصاف تو بیشتر زمینه های هنری قرار هست که دستی بر آتش داشته باشید که سری تکان دادند و لبخند زیبای ایشان پاسخی بود بر پایان این گپ دوستانه .

 

مجله الکترونیک دفتر سینمایی-آرزو نبوت ۰۰۴

ما هم به نوبه خود به خانم آرزو نبوت زادروزشان را تبریک میگوییم و برای ایشان موفقیت های بیشتر آرزو میکنیم.

” دفتر سینمایی ”

تمام .

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *