X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

یکی از خطاها در بررسی عملکرد شبکه‌ها این است که میزان مخاطبان در نمودارهای مرکز تحقیقات با هم مقایسه شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: معاون سیمای رسانه ملی از پخش شبکه‌های آموزش و چهار سیما با کیفیت HD در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محسن برمهانی معاون سیما پس از بازدید از بخش‌های مختلف شبکه آموزش در جمع شورای مدیران این شبکه گفت: تکنولوژی، توجه به نیروی انسانی، فراهم کردن بستری مناسب برای یک جایگاه علمی متفاوت از ملزوماتی است که شبکه تخصصی آموزش باید آن را مورد نظر ویژه قرار دهد. «عدالت آموزشی» هم که از اولویت‌های رسانه ملی است در این شبکه دنبال شده و می‌توانیم ادعا کنیم در این خصوص قدم‌های موثر و مهمی برداشته شده است.

برمهانی خاطرنشان کرد: در دوره تحولی سازمان اگر درباره عدالت گستری صحبت می‌کنیم، یکی از مصادیق افتخارآمیز آن ماحصل تلاش همکاران شبکه آموزش در فعال بودن «مدرسه تلویزیونی ایران» و «مدرسه کنکور» است.

بازدید دوم معاون سیما به شبکه چهار اختصاص پیدا کرد. محسن برمهانی در بازدید از شبکه چهار، این شبکه را محفلی برای ارتباط با نخبگان توصیف کرد که از گذشته تا به امروز در مسیر حرفه‌ای خود حرکت می‌کند و همین مساله، لزوم شنیدن مسائل آن را جدی‌تر می‌کند.

معاون سیما تاکید کرد: شبکه چهار، شبکه جریان سازی است و در ماه‌های اخیر با برنامه‌های جدیدی که روی آنتن آورده، چه در حوزه سیاست، فرهنگ، هنر و … این مساله را ثابت کرده است.

برمهانی در جمع همکاران شبکه چهار گفت: این نوید را می‌دهم که در آینده نزدیک این شبکه (چهار سیما) و شبکه آموزش با کیفیت پخش HD تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۲۰ شبکه و کانال عمومی، اختصاصی و تخصصی تلویزیون در معاونت سیما ادامه داد: یکی از خطاها در بررسی عملکرد شبکه‌ها این است که میزان مخاطبان شبکه‌های تلویزیون در نمودارهای مرکز تحقیقات با هم مقایسه شود. از آنجایی که هر شبکه‌ای رسالت و مخاطب هدف آن متفاوت است باید متناسب با این مولفه‌ها برای آن برنامه ریزی کرد و از آن انتظار داشت.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *