X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ثبت نام بیش از ۱۶هزار نفر در «جشنواره قصه‌گویی کانون» قطعی شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بیش از ۱۶هزار نفر، با ثبت‌نام در سامانه رسمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال بارگذاری قصه‌های خود هستند.

به گزارش سینماپرس، شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره با ثبت‌نام اولیه در سامانه این رویداد فرهنگی آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

در حال حاضر ثبت‌نام در بخش‌های گوناگون جشنواره به پایان رسیده و جشنواره‌های استانی کار خود را آغاز کرده است اما ثبت‌نام بخش ۹۰‌ثانیه‌ای همچنان ادامه دارد، بخشی که داوری آثارش در مرحله پایانی جشنواره بین‌المللی صورت خواهد گرفت.

بر این اساس تاکنون در بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بیست‌و پنجم۲۴۷۵ اثر، در بخش مدرن کلاسیک۵۴۵۶ اثر، در بخش آیینی و سنتی۹۷۰ اثر، در بخش بین‌الملل۳۱۱ اثر و در بخش علمی۵۱۰ اثر در سامانه بارگذاری و به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بر همین اساس، داوران این دوره از جشنواره در مرحله استانی ۱۵۵ نفر هستند که در سه بازه زمانی جشنواره‌های استانی از روز ۱۶ تا ۳۰ بهمن آثار را داوری می‌کنند.

مرحله منطقه‌ای نیز نیمه اول آذر به صورت آفلاین از سوی ۳۵ داور از سراسر کشور به شکل متمرکز در دبیرخانه مرکزی برگزار می‌شود و منتخبان در بخش‌های مختلف جشنواره پایان آذر ۱۴۰۲ در مرحله ملی و بین‌المللی به رقابت می پردازند.

رویکرد جدید بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با قصه لبخند بسازیم» همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *