X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

محور اصلی داستان سریال «محرمانه» فضا‌های امنیتی بود

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

علی مسلمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال «محرمانه» گفت: تصویربرداری سریال محرمانه در هشت ماه انجام شد، کار بسیار سختی بود. درباره کار‌های امنیتی و ژانر پلیسی نکته‌ای که وجود دارد مخاطب علاقمند به دیدن این مدل کار‌ها است و ماجراجویی و کشمکش‌هایی که بین کاراکتر‌های کار است مورد توجه مردم قرارمی گیرد.

وی ادامه داد: البته کار‌های پلیسی به این شکل که روی لبه تیغ است، یا خیلی خوب از آب درمیاد یا اینکه نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند و این ژانر، ژانرحساسی است.این روز‌ها که کار پخش می‌شود به نظرم محرمانه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و مخاطب سریال را دنبال می‌کند.

علی مسلمی

این بازیگر عنوان کرد: در سریال محرمانه نقش یک پلیس امنیتی را بازی کردم و تجربه خوبی با آقای معظمی برای من بود. البته من خودم دوست دارم که کاراکترم عملیاتی‌تر عمل کند، اما خاصیتی که این کار داشت و نگاه امنیتی روی موضوع بود ماموران وجه عملیاتی کمتری داشتند و محور اصلی داستان فضا‌های امنیتی واطلاعاتی بود.

بازیگر سریال هست و نیست توضیح داد: این سریال در شهر‌ها و کشور‌های مختلف تصویر برداری شد و جذابیت بصری مورد توجه مخاطب قرار گرفت. البته پایان بندی سریال هم برای مخاطبان قابل قبول بود چراکه از کلیشه‌ها فاصله گرفت و سرنوشت کاراکتر‌ها را نمی‌توانستیم پیش بینی کنیم.

سریال محرمانه

مسلمی عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف به غیر از بازیگری هم خیلی با طمانینه حضور دارم و فعالیت میکنم البته با مطالعه و تحقیق کار‌ها را پیش می‌برم. بعد از تجربه کارگردانی برنامه تلویزیونی هزار و یک شب مقوله کارگردانی را جدی‌تر دنبال کردم و در حال حاضر هم نگارش فیلم کوتاهی را به پایان رساندیم و مراحل پیش تولید را سپری می‌کنیم.

علی مسلمی

بازیگر سریال حکایت های کمال درباره فعالیت های اخیر خود  بیان کرد:این اواخر به صورت متمرکزدر برنامه سلام تهران شبکه پنج با گروه تهیه کننده همکاری می‌کردم و به عنوان جانشین تهیه کننده در این برنامه حضور داشتم. به نظرم برنامه صبحگاهی سختی‌ها و چالش‌های خودش را دارد. البته نمیشه ازجذابیت لذت و نشاط برنامه سازی اول صبح آن هم بصورت زنده، غافل شد.

سریال محرمانه

مسلمی خاطر نشان کرد: این روز‌ها هم برای سردبیری چند برنامه درحوزه سینما تئاتر وتلویزیون پیشنهاد دارم و قرار است یکی از آن‌ها را قبول کنم. یک سریالی به کارگردانی علی یاور را کار کردم که در ماه‌های آینده پخش خواهد شد که آن هم ژانر پلیسی دارد درباره مفاسد اقتصادی است، البته نقش پلیس را بازی نکردم و یک نقش خاکستری را تجربه کردم. در اینکار بازیگران بسیاری همچون سام قریبیان، شبنم قلی خانی، محمد نادری، اتابک نادری مونا کرمی و. حضور دارند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *