X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر» بیش از دو ماه است که تعیین شده و دوستان به دلیل ملاحظات رسانه‌ای که دارند تاکنون معرفی نکرده‌اند! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال بیش از ۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با میزان گفت: روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر بیش از دو ماه است که تعیین شده و دوستان به دلیل ملاحظات رسانه‌ای که دارند، تاکنون معرفی نکرده‌اند.

وزیر ارشاد در ادامه توضیح داد: قرار است به زودی طی یک نشست رسانه‌ای ضمن اعلام اطلاعات مربوط به آثار ارسالی به جشنواره، روابط‌عمومی جشنواره و همچنین سازوکار برگزاری آن اعلام شود.

اسماعیلی در ادامه گفت: شب گذشته آخرین اطلاعی که به من دادند، هنرمندان و فیلمسازان در جشنواره فیلم فجر امسال حضور پرشورتری نسبت به سال گذشته داشته‌اند و تاکنون بیش از ۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وزیر ارشاد در پاسخ به این پرسش که شیوه برگزاری جشنواره در بخش بین‌الملل چگونه است و مهمترین مهمانان بخش بین‌الملل جشنواره چه کسانی هستند، توضیح داد: سال گذشته نیز در بخش بین‌الملل جشنواره مهمانان بسیاری از کشورهای مختلف داشتیم، البته این دوره از جشنواره قطعا قوی‌تر و پرشورتر خواهد بود که جزئیات آن به زودی توسط دوستان ما در سازمان سینمایی اعلام خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *