X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

انیمیشن «جادوی عشق» برگزیده شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: انیمیشن کوتاه «جادوی عشق» از تولیدات حوزه هنری زنجان لوح و تندیس هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجوی«امید» را به خود اختصاص داد.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن کوتاه «جادوی عشق» از تولیدات حوزه هنری زنجان با موضوع آسیب‌های اجتماعی لوح و تندیس هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجوی «امید» را دریافت کرد.

انیمیشن «جادوی عشق» به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان با موضوع آسیب‌های اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی جعفر صیادی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان زنجان تولید شده است.

انیمیشن جادوی عشق

این انیمیشن با نگاه سمبلیک به جایگاه زن در زندگی مشترک و به سبک استاپ موشن در زمان ۱۰۰ ثانیه در سال ۹۷ تولید شد.

انتخاب رنگ فضا و وسایل صحنه انیمیشن «جادوی عشق» را آزاده اشتری و نورپردازی و تصویربرداری آن را هادی حسنی بر عهده داشت.

شایان ذکر است، صیادی پیش از این انیمیشن کوتاه «بازتاب» با موضوع معضلات اجتماعی و «درون یک چارچوب» را کارگردانی کرده و از دیگر آثار تولید شده در حوزه هنری استان زنجان است که حضور آن را در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی بارها شاهد بوده‌ایم.

جشنواره فیلم و عکس امید با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در زمینه فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس و همچنین استفاده از ظرفیت هنر در بیان آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به مدت ۳ روز برگزار شد.

گفتنی است، هشتمین دوره جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر شامگاه چهارشنبه در دانشگاه شیراز به کار خود پایان داد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *