X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«کلنل» دیگر تمدید نخواهد شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کنسرت نمایش «کلنل» کبه دلیل استقبال مخاطبان و علاقمندان، تا ۱۷ آذر روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، کنسرت نمایش «کلنل» که قرار بود ۱۰ آذر به اجرای خود در تالار وحدت پایان دهد، به دلیل استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان، تا ۱۷ آذر روی صحنه می‌رود.

کنسرت نمایش «کلنل» نوشته محمد نقایی و کارگردانی امیر بشیری که روایتی از زندگی و زمانه محمدتقی‌خان پسیان و عاشقانه‌ای گمشده در تاریخ معاصر ایران است، از ۲۵ مهر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

«کلنل» که از پرمخاطب‌ترین آثار نمایشی سال جاری با حدود ۳۰ هزار مخاطب تاکنون است و قرار بود در روز جمعه ۱۰ آذر به اجرای عمومی خود پایان دهد، به دلیل درخواست‌های مکرر مخاطبان برای تمدید اجرای این اثر، اجرای عمومی خود را تمدید کرد.

بر این اساس کنسرت نمایش «کلنل» تنها به مدت یک هفته دیگر و تا ۱۷ آذر روی صحنه می‌رود.

کاظم سیاحی، نازنین بیاتی، رحیم نوروزی، سیامک صفری، اتابک نادری، امیر محاسبتی، الهه شه‌پرست، مجید رحمتی، علی عطایی، سعید ملک‌نژاد، محمدباقر صفانور و محمد معتمدی در نقش عارف قزوینی، در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

امین اشرفی تهیه‌کننده، حسن جودکی مجری طرح و مدیرتولید و امیرحسین سمیعی آهنگساز «کلنل» هستند. فروش بلیت کنسرت نمایش «کلنل» از طریق سایت ایران‌کنسرت انجام می‌شود. لازم به ذکر است اجرای «کلنل» بعد از ۱۷ آذر تمدید نخواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *