X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

هیچ مادری نمی‌تواند ستم به «کودکان غزه» را تحمل کند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مهوش وقاری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به فجایع غزه و کشتار کودکان و زنان فلسطینی گفت: بی‌تفاوت بودن نسبت به این مساله بدترین وجه ممکن است، اکنون که شاهدیم کودکان فلسطینی در این وسعت کشته می‌شوند، فکر نمی‌کنم هیچ مادری و زنی بتواند این غم و ستم را تحمل کند.

به گزارش سینماپرس، مهوش وقاری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا در این باره که زنان فلسطینی با مقاومت خود چه پیامی برای جهان دارند، اظهار داشت: زنان نقش خیلی مهمی در این مقاومت داشتند و توانستند این نقش خود را ایفا کنند.

زنان نقش خیلی مهمی در این مقاومت داشتند و توانستند این نقش خود را ایفا کنند

وی با اشاره به همایش اشک مریم و گردهمایی زنان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: ما جمع شده‌ایم که به سایر خانم‌ها و همجنس‌های خودم پیام بدهیم که به واقع نقش مهمی دارند.

بی‌تفاوت بودن بدترین وجه ممکن است. چون به هر حال هر کدام از ما می‌توانیم نقش خاصی داشته باشیم

وقاری با اشاره به نقشی که زنان می‌توانند در قبال حوادث و فجایع غزه داشته باشند، اظهار داشت: بی‌تفاوت بودن بدترین وجه ممکن است. چون به هر حال هر کدام از ما می‌توانیم نقش خاصی داشته باشیم.

این پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: ما هر کدام به عنوان یک مهره هستیم. وقتی در کنار هم قرار بگیریم می‌توانیم قدرتی داشته باشیم و به همه ثابت کنیم که نقش مادرانه خودمان را می‌توانیم ایفا کنیم.

هیچ مادری و زنی نمی‌تواند این غم و ستم را تحمل کند

وقاری تصریح کرد: ما می‌توانیم تاثیرگذار در تمام مسائل باشیم. بویژه اکنون که شاهدیم کودکان فلسطینی دائم از بین می‌روند، فکر نمی‌کنم هیچ مادری و زنی بتواند این غم و ستم را تحمل کند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *