X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ستاره‌های کایپتان مارول و Young Sheldon به انیمیشن «اسکوبی دو» پیوستند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مک‌کنا گریس که نقش جوانی کارول دانورز را در کاپیتان آمریکا بازی کرد و ایان آرمیتیج که در سریال Young Sheldon ایفای نقش کرده، در نقش‌های دافن و شاگی جوان به این فیلم ملحق شده‌اند.

انیمیشن Scooby-Doo کمپانی برادران وارنر، دو ستاره جوان به لیست صداپیشگان خود افزوده است. مک‌کنا گریس (Mckenna Grace) که نقش جوانی کارول دانورز را در کاپیتان آمریکا بازی کرد و ایان آرمیتیج (Iain Armitage) که در سریال Young Sheldon ایفای نقش کرده، در نقش‌های دافن و شاگی جوان به این فیلم ملحق شده‌اند. آماندا سیفراید (Amanda Seyfried) و ویل فورت (Will Forte) صداپیشگان بزرگی این شخصیت‌ها هستند.

جینا رودریگز (Gina Rodriguez) صداپیشه شخصیت ولما، زک افرون (Zac Efron) صداپیشه شخصیت فرد و فرانک ولکر (Frank Welker) صداپیشه شخصیت سگ اصلی هستند. تریسی مورگان (Tracy Morgan)، مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، کن جونگ (Ken Jeong) و کرسی سلمونز (Kiersey Clemons) نیز دیگر صداپیشگان این فیلم هستند.

تونی سرون (Tony Cervone) کارگردان و کریس کولمباس (Chris Columbus)، چارلز راون (Charles Roven) و الیسون ابیت (Allison Abbate) تهیه‌کنندگان کار هستند.

اسکوب با گروه Mystery Inc ملاقات می‌کند تا به دیگر قهرمانان دنیای حنا-باربرا مانند شاهین آبی، کاپیتان کیومن و دینومات بپوندد تا دنیا را از دست دیک داستاردلی و نقش‌های شیطانی‌اش نجات دهند. گفته شده این‌بار خطر جدی است.

این فیلم مه ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *