X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

وزارت ارشاد ضربه مهلکی به ما زد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سید امیر سیدزاده از توقف دو فیلمی که پیش تولید آن‌ها را به پایان رسانده و سنگ‌اندازی وزارت ارشاد انتقاد کرد.

به گزارش سینماپرس، سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما، درباره علت توقف جدیدترین  فعالیت های سینمایی خود، در گفت و گو با خبرنگاران جوان، گفت: پیش تولید دو فیلم سینمایی «هنگامه» به کارگردانی حسن آخوندپور و «گارد ریل» به کارگردانی محمد کرمانشاهی را به پایان رساندیم؛ اما به دلیل سیستم بروکراسی وزارت ارشاد در دادن پروانه ساخت وقفه زیادی در کارها ایجاد شد و این وقفه ما را به فضای شیوع ویروس کرونا رساند و ساخت آنها تا از بین رفتن کامل وضعیت کرونایی متوقف شد.

این تهیه کننده افزود: به عنوان بخش خصوصی، هزینه های زیادی در مرحله پیش تولید داشتیم و این وقفه های بی دلیل و از روی بی اعتنایی وزارت ارشاد، ضربه مهلک و ضرر فراوانی به لحاظ مالی و معنوی به ما وارد کرد. من در این مورد متنی را برای آقای انتظامی ریاست محترم سازمان سینمایی و معاون وزیر فرستادم و منتظر جواب او هستم.

سیدزاده با اشاره به برخی جزئیات این دو پروژه سینمایی، بیان کرد: برای «گارد ریل» با بازیگرانی چون امیر آقایی، هادی حجازی فر، هانیه توسلی، علیرضا شجاع نوری و … قرارداد بسته شد و لوکیشن‌های در نظر گرفته شده در تهران و چابهار بود. در «هنگامه» هم که به تبعات اعتیاد و از هم پاشیده شدن بنیاد خانواده می پردازد، با  بابک حمیدیان و مینا ساداتی قرارداد بسته شد تا فیلمی قابل تامل بسازیم. لوکیشن ها هم در مشهد بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *