X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

معرفی داوران ایرانی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: داوران ایرانی مسابقه کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» معرفی شدند. به گفته مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آثار برگزیده این مسابقه پس از عادی‌شدن شرایط، در تهران و شیراز به نمایش در می‌آیند.

به گزارش سینماپرس، داوران ایرانی مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» معرفی شدند و اسامی داوران خارجی نیز به زودی اعلام می‌شود.

محمد حسین نیرومند، بهرام عظیمی و مسعود شجاعی طباطبایی داوران این مسابقه را تشکیل می‌دهند که با مشارکت ۴۲۰۰ کاریکاتور از ۸۸ کشور در حال برگزاری است.

این مسابقه به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد روایت فتح، بنیاد احسان برکت و شبکه مجازی آی گپ برگزار می‌شود.

هادی مظفری مدیرکل تجسمی ارشاد درباره این مسابقه به خبرنگار فارس گفت: در روزهای سخت و تلخ شیوع ویروس کرونا، هموطنان ما و کادر درمان، دلاورانه در حال فعالیت هستند و جامعه هنری تمایل داشت به این فضا کمک کند؛ یعنی هم به جامعه امید و نشاط ببخشد و از جامعه پزشکی تقدیر کند و هم اینکه خطرات و نکات لازم درباره این ویروس را به زبان هنر به جامعه منتقل کند.

وی افزود: بنابراین، مسابقه «ما کرونا را شکست می‌دهیم» شکل گرفت و حتماً بعد از عادی شدن شرایط و امکان برگزاری نمایشگاه فیزیکی، آثار برگزیده این مسابقه در تهران و در شیراز نمایش خواهد داشت و به تبع آن این امکان هم وجود دارد که در سایر شهرها هم برگزار شود. به صورت مجازی هم که در فضای مجازی و سایت ایران کاریکاتور و برخی سایت‌های خارجی آثار منتشر شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *