X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

نماد تمام عیار ایوانجلیسم و فراماسونری در رسانه ملی – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فیلم «ورود» (Arrival) ساخته دنیس ویلنوو ،در ژانر علمی‌تخیلی در سال ۲۰۱۶ اکران شد و نامزد جایزه بهترین فیلم و برنده جایزه بهترین تدوین صدا در اسکار نیز شد، ساعت ۲۳ دوشنبه ۲۵ فروردین از شبکه نمایش پخش شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم «ورود» (Arrival) ساخته دنیس ویلنوو ، در ژانر علمی‌تخیلی در سال ۲۰۱۶ اکران شد و نامزد جایزه بهترین فیلم و برنده جایزه بهترین تدوین صدا در اسکار نیز شد، ساعت ۲۳ دوشنبه ۲۵ فروردین از شبکه نمایش پخش شد، فیلم ورود در برخی ‌ترجمه‌ها رسیدن نیز ‌ترجمه شده است، این فیلم داستان ۱۲ سفینه فضایی است که با ورود به زمین به علت عدم موفقیت انسان‌ها در برقراری ارتباط با این موجودات یک بحران گسترده زمین را  فرا می‌گیرد، چین و روسیه از پیمان اروپا خارج شده و آماده برخورد با این موجودات می‌شوند.
فیلم ورود را می‌توان ادای دین به استنلی کوبریک و فیلم اودیسه فضایی ۲۰۰۱ به‌ حساب آورد.
 دکتر لوئیس (امی‌آدامز) توانست با موجودات بیگانه ارتباط برقرار کند، در اثر این رابطه او زبان جهانی را فرا می‌گیرد و از آینده با خبر می‌شود. همچنین توانست به بعد دیگر زمان سفر کند؛ او دارای قدرت زبان‌شناسی و ارتباط با دنیاست. در یک سکانس می‌گوید انسان‌ها محکوم به نابودی هستند … مگر اینکه یاد بگیرند زبان را درک کنند.
در فیلم «ورود» سفینه مانند یک چشم و استوانه که نماد شیطان و فراماسونری است دیده می‌شود و به ‌عنوان نماد از آن استفاده شده است، فیلم سعی دارد چین و روسیه را عامل تمام جنگ‌های دنیا، و «موجوداتی هفت پا» را رهایی بخش دنیا معرفی کند و زبان واحد در دهکده جهانی را ابزار اصلی موفقیت می‌داند.
ارتباط با بیگانگان ظاهرا از دغدغه‌های‌ هالیوود بوده که از فیلم «ای تی» تا به حال سعی داشته‌اند انسان را با موجودات بیگانه و عجیب‌الخلقه آشتی دهند و آنها را دوست بشریت بنامند، اما در پس این دغدغه‌ها به رخ کشیدن آمریکا به‌ عنوان قدرت اول و ناجی جهان نهفته است.
لوئیس در ارتباط با ژنرال چینی با عبور از یک بعد به بعد دیگر در آینده بشریت را نجات می‌دهد، بیگانگان که نماد ‌ترس بشر از شیطان هستند باعث نجات بشر و صلح می‌شوند. دکتر لوئیس با کشف کلمات جدید به قدرت و بصیرت لازم و ادراک کامل می‌رسد.
حنانه دختر لوئیس در سن ۱۲ سالگی فوت می‌کند، نام حنانه مقدس است چون برعکس نیز حنانه خوانده می‌شود. تعداد سفینه‌های فضایی ۱۲ عدد هستند این عدد در فیلم چند بار تکرار می‌شود، مانند پیام دوازدهم ژنرال چینی، در بنی‌اسرائیل ۱۲ عدد مهمی ‌است که‌ اشاره به ۱۲ قوم و ۱۲ چشمه بنی اسرائیل و ۱۲ حواریون که تفکر ایوانجلیسم (صهیونیست‌های مسیحی) را در فیلم مشاهده می‌کنید. سفینه‌ها به منزله هدایت بشریت هستند تا صلح را در زمین جاری کنند. لوئیس از طریق زبان و نوشتار موجودات بیگانه (هپتادها) به بعد گذشته خود می‌رود و با درک و بصیرت به آینده می‌رود و دنیا را از جنگ حتمی‌ نجات می‌دهد، او تنها انسانی است که قادر به برقراری ارتباط کلامی ‌با موجودات بیگانه است.
پخش چنین فیلم‌هایی از صدا و سیما بدون نقد و تحلیل کارشناسی، می‌تواند با تأثیرات منفی بر مخاطب همراه باشد.

*کیهان

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *