X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تقدیر شهردار تهران از عوامل مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» – اخبار سینمای ایران و جهان

در مراسمی که عصر دیروز (دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۹۹) در سالن برج میلاد برگزار شد، دکتر پیروز حناچی شهردار تهران با اهدای تندیس و لوح افتخار، از عوامل فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» و اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران تقدیر کرد.

به گزارش سینماپرس، در این مراسم که دکتر پیروز حناچی شهردار محترم تهران و همسرشان سرکار خانم دکتر نوروزی، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دکتر کاظمی مشاور و رئیس دفتر شهردار، دکتر سعادتی شهردار منطقه ۱۲، مرتضی رزاق‌کریمی قائم‌مقام و معاون مستند مرکز گسترش، سام کلانتری کارگردان، حامد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب تهیه‌کنندگان مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»، کاوه صدقی سرمربی و اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران حضور داشتند، ابتدا این فیلم مستند که برگزیده‌ی جشنواره فیلم فجر و سینماحقیقت است، به نمایش درآمد و سپس شهردار تهران با اهدای تندیس و لوح، به تقدیر از عوامل فیلم و ورزشکاران حاضر در این نشست پرداخت.

دکتر حناچی در سخنانی اظهار کرد: «جایی برای فرشته‌ها نیست» مستندی خوب و پرانرژی هست و بسیار مرا تحت‌تاثیر قرار داد. لذا شهرداری تهران هر حمایتی که بتواند، از دختران تیم ملی اسکیت هاکی ایران انجام خواهد داد؛ دخترانی که حرکت قدرتمندانه‌ای انجام دادند و با تمام توان در خدمت تیم ملی کشورشان بودند.
وی ادامه داد: برای من جذاب است که این فیلم مستند درباره‌ی توانمندی دختران ورزشکار ایرانی ساخته شده و قول می‌دهم سالنی در اختیار این دختران قرار بگیرد تا تمریناتشان را ادامه دهند و به موفقیت‌های بیشتری برسند.
شهردار تهران در پایان صحبت‌های خود خطاب به تهیه‌کنندگان «جایی برای فرشته‌ها نیست» نیز گفت که شهرداری از اکران عمومی این فیلم حمایت خواهد کرد.
گفتنی است: مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» تاکنون سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و ۴ جایزه از بخش‌های ملی و بین‌المللی جشنواره سینماحقیقت کسب کرده است. این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *