X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آماده برای پیش‌تولید سریال موسی(ع) هستیم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: تهیه‌کننده سریال “موسی(ع)” از آمادگی برای شروع پیش‌تولید خبر داد و گفت: مقدمات و مطالعات سریال “موسی(ع)” به پایان رسیده و با تصمیم‌گیری نهایی سازمان صداوسیما رسماً وارد مرحله پیش‌تولید و سپس تولید خواهیم شد.

به گزارش سینماپرس، بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌ها خصوصاً الف فاخری همچون “سلمان فارسی” بدلیل کرونا کمی عقب افتاده است. چرا که چند روز گذشته امرالله احمدجو نویسنده سریال از عقب افتادن سفر به ترکیه خبر داده و گفته است: هنوز خبر جدیدی از ادامه تصویربرداری پروژه نشده است. زیرا بعد از تصویربرداری در کرمان و قشم، قرار بود گروه به لوکیشن‌هایی در ترکیه بروند که فعلاً گویا همه‌چیز در سایه کرونا قرار گرفته و باید منتظر بمانیم تا کی سفر گروه سلمان به لوکیشن‌های خارجی و تصویربرداری در داخل کشور میسر خواهد شد.

در این میان سراغ آخرین وضعیت تولید سریال حضرت موسی(ع) و کارگردان آن “جمال شورجه” رفتیم و سیداحمد میرعلایی در گفت‌وگویی با تسنیم از آمادگی برای شروع پیش‌تولید و سپس تولید خبر داد. او گفت: خوشبختانه وضعیت بیماری جمال شورجه، کارگردان سریال نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و توانایی حضور در لوکیشن و بالای سر کار را دارند.  

میرعلایی با اشاره به اینکه فیلمنامه “موسی(ع) ” به پایان رسیده است، تأکید کرد: برای پیگیری اتفاقات مربوط به پیش تولید با عوامل پشت دوربین و بازیگران در حال رایزنی‌ و پیگیر پیش‌تولیدیم. بستگی به شرایط کرونا و تصمیم سازمان صداوسیما دارد که در چه فصل و روزهایی کار وارد پیش تولید شود و سپس سریال “موسی(ع) ” جلوی دوربین قرار بگیرد؛ در حالیکه نگارش فیلمنامه تمام شده  است.

وی درباره سلامتی کارگردان افزود: حال جمال شورجه خوب است و توانایی حضور در سریال را دارند. در عین حال مشاورینی را درنظر داریم و در حال رایزنی و گفت‌وگو با سازمان صداوسیماییم که بتوانیم هرچه زودتر کار را شروع کنیم. چرا که مقدمات کار و مراحل قبل از پیش‌تولید را به خوبی گذرانده‌ایم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *