X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

جزییات کتاب ماه و سال کودک و نوجوان تشریح می‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رییس و دبیر «جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان» در نشستی رسانه‌ای به تشریح برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای برگزاری این رویداد جدید فرهنگی می‌پردازند.

به گزارش سینماپرس، فراخوان این جایزه جدید کانون که قرار است به مولفان، مترجمان، تصویرگران و پدیدآورندگان کتاب‌های کودک و نوجوان اهدا شود، سال گذشته منتشر شد و دبیری این رویداد را مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده نام‌آشنا عهده دار است.
مسئولان برگزاری این رویداد درنظر دارند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ و در نشستی رسانه‌ای، به شیوه مجازی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، جزییات برگزاری این جایزه را برای خبرنگاران رسانه‌های جمعی و پدیدآورندگان کتاب‌های کودک و نوجوان تشریح کنند.
بر همین اساس محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون و رییس شورای سیاست‌گذاری این جایزه، حمیدرضا شاه‌آبادی و محسن هجری هر دو نویسنده کودک و نوجوان، و برخی دیگر از اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد در این نشست حضور دارند.
این جایزه با هدف محوری معرفی آثار ممتاز  و کمک به کیفیت‌افزایی و جریان‌سازی عمومی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان اعطا می‌شود.
همچنین خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در این نشست به‌صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس شرکت خواهند داشت.
این نشست در آستانه ۱۸ تیر روز ادبیات کودک و نوجوان و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ در کتاب‌خانه مرجع واقع در مجتمع مرکزی کانون برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *