X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مهلت ارسال آثار به «سوگ در خانه» تمدید شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محمد رهبر دبیر «سوگواره سوگ» از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد خبر داد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه سوگواره «سوگ در خانه» اعلام کرد با توجه به استقبال زیاد و درخواست مکرر فیلمسازان مهلت شرکت در این سوگواره تا اربعین حسینی تمدید شد.

محمد رهبر دبیر «سوگواره سوگ» در خانه اعلام کرد: با توجه به استقبال بی نظیر علاقمندان و درخواست مکرر دوستان فیلمساز مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار و ایجاد فرصت برای استفاده از المان های عزاداری حسینی در ماه صفر با کسب تکلیف از آقای مجید مجیدی مدیر سوگواره، مهلت ارسال آثار تا ۱۷ مهر مصادف با اربعین حسینی تمدید شد.

علاقمندان همچنان فرصت دارند فیلم های کوتاه ۱ تا ۳ دقیقه ای خود را که دارای ایده های نو و نگاهی خلاق است با استفاده از المان های عزاداری حسینی در شرایط کرونا و با تعداد بازیگرانِ محدود به تعدادِ اعضای خانواده و لوکیشن های محدود به محیط های خانگی و خصوصی به پیام رسان های دبیرخانه سوگواره به شماره ۰۹۱۰۹۲۳۴۲۳۴ ارسال کنند.

۴۰ اثر برگزیده هیات انتخاب، ۲۸ صفر مصادف با شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد و برنده فیلم منتخب مردمی تا زمان اختتامیه با توجه به آرای مردمی مشخص می شود.

۱۲ آبان مصادف با شب ولادت حضرت پیامبر اکرم (ص) در مراسمی که متعاقبا اعلام خواهد شد به ۱۰ اثر برگزیده هیات داوران و ۱ اثر منتخب مردمی هدایایی که باحمایت موسسه نماوا درنظر گرفته شده است، اهدا خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *