X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

طرح کلی «زیر همکف۲» ارائه شده است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کارگردان سریال «زیر همکف» گفت: طرح این سریال در ۳۰ قسمت هنوز در مرحله شورا قرار دارد و به دلیل کرونا هم شوراها برگزار نمی شود.

به گزارش سینماپرس، «بهمن گودرزی» کارگردان سریال «زیر همکف» در گفت و گو با فارس، گفت: ما طرح کلی فصل دو این سریال را به شبکه ارائه دادیم اما خب بنا به دلایلی که یکی از آنها بودجه سازمان است هنوز به ما اعلام نکردند که کار را پیش ببریم یا نه.

وی ادامه داد: طرح این سریال در سی قسمت هنوز در مرحله شورا قرار دارد و به دلیل کرونا هم شوراها برگزار نمی شود. همچنین این سریال در فصل دو بیشتر به سمت موضوعات اجتماعی می رود.

این کارگردان افزود: چندی پیش یک کار سینمایی به نام «رقصنده» در حال ساخت داشتم که به خاطر کرونا تعطیل شد و قرار بود برای ضبط سکانس هایی از این فیلم به تایلند برویم که هنوز امکانش فراهم نیست.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد.

در یک خطی قصه «زیر همکف» آمده: «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟». این سریال کمدی اجتماعی است و معضلات روز جوان‌ها و دغدغه‌هایشان را از زبان دیگری به تصویر می‌کشد.

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی، سامان دارابی از بازیگران این سریال بودند.

مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» در ۲۳ قسمت و به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان بروی آنتن رفت.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *