X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«فالکون و سرباز زمستان» راهی اکران آنلاین می‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سریال «فالکون و سرباز زمستان» محصول جدید کمپانی مارول استودیو است که از ماه مارس سال ۲۰۲۱ میلادی پخش استریم خود را از طریق کمپانی دیزنی آغاز خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، سریال «فالکون و سرباز زمستان» محصول جدید کمپانی مارول استودیو است که از ماه مارس سال ۲۰۲۱ میلادی پخش استریم خود را از طریق کمپانی دیزنی آغاز خواهد کرد. فالکون  و سرباز زمستان یک مینی‌سریال اینترنتی آمریکایی روبه پخش است که مالکوم اسپلمن برای دیزنی + ساخته‌است و بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس سم ویلسون / فالکون و باکی بارنز / سرباز زمستان ساخته شده‌است.

این مجموعه در دنیای سینمایی مارول ساخته شده‌است و داستان آن را با فیلمهای فرانچایز به اشتراک می‌گذارد و پس از فیلم ۲۰۱۹ انتقام جویان: پایان بازی برگزار می‌شود. این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و در این اسپلمن به عنوان شورانر و کاری اسکاگلند کارگردان این سریال است.

آنتونی مکی و سباستین استن نقشهای خود را در نقش فالکون و سرباز زمستان به ترتیب از مجموعه فیلم‌ها تکرار می‌کنند. دانیل برول، امیلی ونکمپ و وایت راسل نیز ستاره‌های این سریال هستند.

از سپتامبر ۲۰۱۸، مارول استودیوز در حال ساخت سریالهای محدود برای دیزنی +، با محوریت حمایت از شخصیتهای فیلمهای MCU بود، یکی از آنها که با شخصیتهای فالکون و سرباز زمستان بود در ماه بعد فاش شد.

اسپلمن در اکتبر ۲۰۱۸ استخدام شد و این سریال در آوریل ۲۰۱۹ به همراه بازیگری مکی و استن به‌طور رسمی تأیید شد. اسکاگلند ماه بعد استخدام شد. فیلمبرداری در اکتبر ۲۰۱۹ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *