X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

صباغ زاده: این اثر در ستایش خانواده است و بر تحکیم آن اصرار دارد! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نشست خبری فیلم سینمایی «رمانتسیم عماد و طوبی» به کارگردانی کاوه صباغ زاده با اجرای حمیدرضا مدقق در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس کاوه صباغ زاده در ابتدای این نشست گفت: «رمانتیسم عماد و طوبا» برای من فیلمی سخت بود، این فیلم درباره دو کاراکتر از کودکی تا پیری شکل گرفت، این اثر به لحاظ فضاسازی و اجرا طولانی و وقت گیر بود، تمام عوامل دست به دست هم دادند تا پروژه بسیار سخت باشد. 

الناز حبیبی درباره تجربه بازی در این فیلم گفت: این فیلم برای من از لحاظ فضاسازی بسیار تازه و سخت بود که امیدوارم از پس آن بر آمده باشم.

مهدی صباغ زاده تهیه کننده این فیلم در ابتدای صحبت های خود در این نشست گفت: خوشبختانه تاکنون فیلم مورد اقبال مخاطبان واقع شده است، این اثر در ستایش خانواده است و بر تحکیم آن اصرار دارد، به شخصه امیدوارم علی انصاریان یکی از بازیگران خوب این فیلم به زودی در سلامت کامل قرار گیرد. 

پگاه احمدی درباره تدوین فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» اظهار کرد: ژانر این فیلم در سینمای ایران محو شده است، فضاسازی برای تدوین این اثر کار آسانی نبود، پروسه تدوین به واسطه کرونا طولانی شد اما من سعی کردم همواره در راستای ذهنیت کارگردان پیش بروم.

صباغ زاده درباره حذف بخش نگاه نو در این دوره از جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: من از این اتفاق خوشحالم زیرا تبعیضی بین کارگردانان جوان و با سابقه وجود نداشت، این اتفاق باعث می شد که یک فیلم اولی بتواند در کنار یک کارگردان با سابقه خودش را بیازماید. در کل حذف بخش نگاه نو به نظر من کار درستی است. این فیلم اثری شاد است شاید بتوان آن را کمدی رمانتیک نامید اما وظیفه اش خنداندن مخاطب نیست. 

مهدی صباغ زاده درباره هزینه های ساخت فیلم اظهار کرد: این فیلم بسیار پرخرج درآمد، اما در نتیجه من از فیلم راضی ام، جدا از اینکه پدر کاوه هستم اما به عنوان کسی که سالها در سینما حضور دارم اعتقاد دارم که این نوع از سینما در سینمای کشور وجود ندارد. 

حبیبی درباره حضور در این فیلم اضافه کرد: قطعا برای این نقش گزینه های دیگری هم بود، باعث افتخار من است که در این فیلم حضور داشتم، این فیلم برای تمام عوامل کار بسیار سختی بود، ساخت این چنین آثاری برای هر بازیگری سخت است و شخصا خوشحالم که در آن حضور داشتم، امیدوارم علی انصاریان دیگر بازیگر خوب این فیلم هرچه سریعتر از بستر بیماری کرونا خلاص شود. 

صباغ زاده درباره بخش فانتزی فیلم ادامه داد: شاید بخش فانتزی و رئال در تضاد باشند اما به نظر من خود زندگی هم سرشار از همین تضادها است، نمی توان فیلم فانتزی ساخت و در پی آن از زندگی معمولی و عادی حرف نزد، این اتفاق کاملا عکسش هم برقرار است. 

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *