X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مرتضی شایسته: هنوز به این قطعیت نرسیدم که سینما پارس را تعطیل کنم/ده سال است که دخل و خرج این سینما پاسخگو نیست! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: یک تهیه کننده سینما گفت: متاسفانه ۱۰ سال است که در سینما پارس متحمل ضرر و زیان هستم اما تنها دلیل سرپا نگه داشتن و روشن ماندن چراغ این سالن علاقه ای است که به سینما داریم.

به گزارش سینماپرس، بعد از تعطیلی سینما عصر جدید بسیاری از مالکان سینماهای تک سالن یا دو سالن دیگر توان بازنگه داشتن سالن های خود را ندارند زیرا مخاطب علاقه به دیدن فیلم در این سالن ها ندارد.

یکی از سینماهای تک سالن در تهران سینما پارس است که مالک آن مرتضی شایسته تهیه کننده با سابقه سینما است وی درباره وضعیت سینما پارس و امکان تعطیلی آن در  گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه ۱۰ سال است که در سینما پارس متحمل ضرر  و زیان هستم اما تنها دلیل سرپا نگه داشتن و روشن ماندن چراغ این سالن  علاقه ای است که به سینما داریم تمام همکاران من همین احساس را دارند و با علاقه و عشق است کار می کنیم.

وی تصریح کرد: هنوز به این قطعیت نرسیدم که سینما پارس را تعطیل کنم. ده سال است که دخل و خرج این سینما پاسخگو نیست.

وی درباره تصمیم سینماداران برای تعطیلی سینماهای تک سالن و اقدام قضایی گفت: من هم این خبر تلخ را شنیدم که برخی از همکارانم توان تحمل ضرر و زیان را ندارند و با مراجعه به قوه قضاییه خواهان تغییر کاربری شدند. سینما پارس هم در منطقه انقلاب واقع شده که بیشتر منطقه تجاری و کسب و کار است اما هنوز به قطعیت برای تعطیلی سینما نرسیدم. شرایط مدیریت و روشن نگه داشتن سالن های تک سالن سخت بود با این بیماری کرونا و تعطیلی سینماها سخت تر شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *